kolmapäev, juuli 20, 2005

Pärnu tripp. Päev 3. Dünaamilised keeled jätkavad, hangover..

Seekord ärkasin selle peale, et hommikul kell kaheksa läks lihtsalt muusika jõhkralt kõva häälega tööle...vaatasin ringi, kuramuse rokk. Polnud hullu. Pikutasin natuke ja mängisin mälumängu selle kohta, mis eelmine päev üldse toimus...Ajasin lõpuks ennast üles. Paha olla, kuid mitte nii paha, et riba tuleks.. Tõusin, kuulasin, kuidas osad räägivad eilsetest sündmustest ja siis läks mõtetuks jutuks üle ja ma ei suutnud lihtsalt kuulata...läksin vetsu ära, pohmaka mõmmik vabaduses ja siis pesema ära. Pesin ära, soe vesi muidugi puudus..vaatasin talla all on uus lõikehaav, teine juba raisk. Pesin veel hambad ära ja siis lihtsalt passisin seal üksinda, vaadates aknast välja ja mõnuledes värsket õhu käes, kuna meie tuba haises juba... Olin seal ligi pool tundi ja veel rohkemgi ja ajasin järjest juttu sepikutega, kes ka sinna tulid. Suht mõnus oli ja hea oli olla juba ning hakkasin eelmisel õhtul tehtud soengut lahti harutama....kulus mõnusalt kümme minutit selle peale.
Lõpuks läksin tuppa tagasi ja dünaamilised keeled arutasid eelmise õhtu suudlusi parajasti ja nagu arvata oligi läks asi veel kaugemale...Mõtlesid, et võiks üksteist karistada eelmise õhtu sündmuste tõttu ja hakkasid üksteist vööga kordamööda spänkima...naerda sai nagu sitaks kõvasti ja mõnel mehel oli suht nummi punakas sinine kann hiljem.
Istusime veel tükk aega rääkides ja passides ning siis mõtlesime, et võiks toa korda teha....korjasime algatuseks kõik pudelid toast kokku, ideega neid taarapunkti viia, lõpptulemus ~150pudelit. Järjest puhkusi tehes, koristasime kogu toa ära, milleks kulus ligi tund aega ja siis käisid ukse peal koputused ning ehitustöölised olid tagasi ja muidugi täitsa täis. Hakati siis lihtsalt mölisema ilma mingi põhjuseta ja tüüpidel oli soov meile kolki anda, aga vot sulle nalja samal ajal ilmus kohale maja omanik, kes oli sinna kutsutud selleks, et meid korrale kutsuda, kuna me olime õhtuti seal pidutsenud, kuid kui ta nägi, et meie tuba on ilusti korras, põrand pestud jne, siis hakkas ta hoopis peale mõnda sõna meile, mölisema ehitustöölistega ja nad aeti minema. Võtsime siis prügi kaasa ja läksime alla, kuhu kutsusime ka taksistid, kuid üllatus üllatus platsi lendas ka üks ehitustööline...nagu ffs ossid on lahedad! Mölises ja kohale kutsusime taas omaniku ning nad aeti minema, ähvardusega nad majast välja tõsta.
Istusime rõõmsalt taksosse, kuna me ei saanudki tappa ja sõitsime sööma jälle Lehe kohvikusse, kuid oioioi kuii pahaks mul taksistis läks ja mõtlesin, kas ropsida või mitte. Jõudsin järeldusele, et parem ei. Kohale jõudes läksid osad veel raha välja võtma ja meie sisustasime niikaua aega näiteks sellega, et otsisime rokki mobiili võsast, kuhu ta selle vihaga viskas. Leidsin üles ja varsti olid ka teised kohal ja läksime sööma ning istusime välja...mõnus ilm oli ja naerda sai kõvasti, kuna igasugu lugusid tuli eelmisest päevast välja.. mõnus chill sõpradega ja olime seal suht kaua. Kõht muidugi lõpus roppu moodi täis ja peale pikka aega seal, hakkasime liikuma ranna suunas, kuid tuli teha taas mitu peatust, kuna lihtsalt ei suutnud täis kõhuga liikuda. Ühel peatusel sõitis mööda väike sepik, kes möös jäätiserattal jätsi ja sepik kutsuti meie juurde ning ostsime sealt...keegi järsku küsis, kas poisu tahab näha, kuidas poisid suudlevad ja kas siis saame tasuta jäätise ja kutt oli nõus, kuni selleni, kui rokk ja raamat olid juba valmis ning keeldus pakkumisest, kuid suudlus toimus siiski. Poiss oli hämmnigus ja nõudis nüüd et "eided" ka suudleks. Keeldusime ja väike sepik kutsus meid pededeks. Suht ülbe sepik oli ja ajasime ta minema sellega, et osad üritasid talle ka ila ülekannet teha. Edasi mõtlesime, et võiks veel inimesi traumeerida ja 3tüüpi meie seast hakkasid lihtsalt suvaliste vastutulles suudlema ja oi kui mõnus oli meil vaadata inimeste muljeid..nagu lol, mis hämming neil nägudes oli.
Pärnakad traumeeritud, liikusime randa, kus oli väga hea ilm ja peale passimist läksime ujuma. Mõnus vesi lõi pea lõplikult selgeks ning kuna oli öösel lause mõne tunni magada saanud, üritasin natuke magada, kuid magama jäädes sain mõnusalt viis peotäit liiva püksi ja uni kadus. Chillisime siis rannas ja keegi alkost muidugi huvitatud polnud ja jõime parem vett. Varsti läks jälle võrkpalliks ja suht mõnus oli olla...
Rannas olime kella kuueni ja edasi liikusime bussijaama, et saada lõpuks ometi koju ära. Kõik olid suht tüdinenud ja sinna liikudes eriti juttu ei räägitud, vaid enamus kõndisid üksi ja mõtlesid oma mõtteid...
Bussijaamas ostsime endale veel kõik burgeri ja kuulasime R'i armastuslaulu kitarri saatel K'le. Vabastasime Statoilis mõmmikud ja läksime bussi ära.
Esimesed poolteist tundi magasin ja osad magasid veel peale sedagi edasi. Ärgates ajasin üleval olijatega juttu ja "nautisime" konditsioneeri puudumist bussis...
Tartus sain suht kodu lähedal maha ning kõndisin koju ära.
Home, sweet home!
Mõtlesin, et ajee nüüd saab järgmise päeva magada maha, kuna ma olin viimase kolme päevaga kokku maganud ligi 12tundi, kuid vot sulle nalja, sain teada hoopis, et järgmine päev on vaja tööle minna ja äratus kell 9. Ajee.
Tegelesin igasugu asjadega keskööni ja hommikul ärkasin suht halvasti ning oli millegipärast väga pohmaka tunne, kuigi see polnud võimalik. Läksin heitsin vanni veerandiks tunniks pikali ja nautisin hetke enne tööle minekut...
Tööd tegin 5tundi ja vihm päästis mind edasisest tööst. Vedas. Läksin koju ja olen nüüd lihtsalt kogu päeva maha mõnulenud, teades, et homme tuleb ärgata töö jaoks kell seitse. ffs, miks on üldse vaja tööd teha?? oeh.