pühapäev, juuli 03, 2005

Tsau Kati pidu!

Eilse päeva passisin niisama kodus ja mängisin igavusest fifa läbi. Täitsa vastik on nüüd olla, sest kuna Rutz Maria keeras nässu mu Wolfi nii, et mängu minnes jookseb arvuti kokku ja fifat ei viitsi algusest peale alustada, siis pole lihtsalt mingeid mänge enam mängida. Äkki on kellegil mingit uut head või vana stiilset mängu laenata ,palun?
Igastahes päeval ei teinud midagi, kuna ootasin õhtust pidu, ehk siis Kati ärasaatmispidu, kuna ta läheb vist Prantsusmaale või kuskile mujale. Ma ei ole kindel.
Õhtu poole sõitsid teised sepikud minu juurest ratastega läbi ja liikusime koos fenxi, kust ostsime Palsamit, kokat ja õllet. mõnus. Edasi siis kohe Kati poole, kus nägin üle aja tsikke, keda polenud ikka päris kaua näinud. Tüdrukud suutsid mind ära meelitada ka sünnipäeva pidama, oma kavalate võtetega, millest ma parem ei räägi...
No oli nagu pidu ikka joomise, jutuajamise, tantsu, sauna, piffide jne.
Ajasime väljas juttu, kui Rokkil tuli hea idee visata täis peaga muru peal saltot, kuid maandus neli korda järjest aanuse peale ning lõpetas valutava aanusega. Siis mõtles Lauri, et näitab talle, kuidas asi käib, kuid lõpetas selili. Niiet naerda sai ka ikka mõnusalt. Ma eriti palju juua ei tahtnud, kuna järgmine päev ehk siis täna oli tööpäev, kuid asi lõppes ikkagi sellega, et mul keeras täna kogu päeva kõhus murutrakatsi värisemise peale...oeh. Ahjaa üle pika aja nägin ka endist klassivenda Oliveri, kes meie klassist kadus viiendas klassis ära. Täitsa mõnus kutt. Igastahes väga mõnus pidu oli, kuigi sellest tekstist see vist eriti välja ei tule, kuid ma lihtsalt ei viitsi kõike üles kirjutada, mis seal toimus. Aga jah jään siis ootama Kati saabumis pidu.

Nagu juba räägitud, oli täna tööpäev. Ärkasin vara, kasisin jaheda dušši alla ning edasi söögilauda ja siis tööle. Vastikult kuum päike oli ja higistasin kehast kõik vedeliku välja. Seega kaineks sai ruttu, kuid natuke paha oli ka olla, kuid see võis tulla pidevast päiksest lagipähe. Niitsin kogu värke täna 5ja pool tundi ning nüüd suht näljane ja väsinud.
Homme jälle tööle hommikul. krt.