pühapäev, juuli 10, 2005

Vastik uni.

Eile koju tulles mõtlesin pidevalt, kuna kargab nurga tagant välja politsai ja ütleb "ahaaa puhu sitapea!", kuna viimasel ajal ma neile millegi pärast ei meeldi ja kiusavad pidevalt. Muide miks Tartu järsku nii politsaisid täis on ffs?
Igastahes selliseid mõtteid ei tasu õhtuti mõelda, sest magama minnes nägin kõigepealt und, kuidas Londonis ringi tiksudes võtsid mind kinni UK politsaid ja küsiti kas mina olen see, kes fake-ID esitas. Eitasin ja jooksin minema.
Ärkasin ja oli vastik olla.
Magasin edasi ja Tammelinnas väntasin parajasti kodu poole täis peaga, kui järsku sõitis vastu vilkuritega buss, kuid ei saanud vastu tuleva auto tõttu peatuda ja pidi ära oootama, kuni too mööda sõidab ja siis keerasid bussi ümber ja hakkasid minu suunas sõitma...mõtlesin et oioioi ja andsin väntadele valu ning keerasin ruttu kõrvaltänavasse ja sealt esimese maja hoovi, aias ajava prügimäe taha ja kohe pikali...politsai sõitis mööda ja ei näinud mind, kuigi ma ajasin kogematta suure koliseva asja seal ümber, kui nad mööda sõitsid...

Aaah ja selliseid unenägusi näen viimati tihti. Krt mulle ei meeldi nii.