teisipäev, juuli 12, 2005

Vastik vastik vastik vastik.

Eile otsustasime, et läheks Haagele ujuma, aga kuna mul oli ikka terassi värvimine pooleli, siis ma lõpetasin selle ära ning teised läksid juba autoga ees ära...

Hakkasin siis natuke hiljem sõitma rattaga sinna suunas ning olin juba umbes 3km sõitnud, kui avastasin, et sõidan hoopis valet maanteed pidi ja sinna sattusin, kuna olin harjunud minema seda kaudu tööle...mõtlesin siis, et olen juba pika maa maha sõitnud ja tahaks ujuda ka ikka, kuna palav oli ning sõitsin natuke edasi, lootes et kuskilt saab keerata Haage suunas liikuvale teele ning arvasin, et leidsingi ühe...
Sõitsin ja sõitsin mööda seda kruusateed ligi pool kilomeetrit, kui tuli silt "Eravaldus, koertega valve!"..aje keerasin ringi ning läksin tagasi maanteele...
Nüüd olin juba pahane ja tahtsin saada jätkuvalt ujuma ning keerasin mingile uuele teele, mis liikus Haage suunas, kuid see oli jõhkralt auklik, kivine ja künklik. Aga sain õigele maanteele peale mõnda kilmomeetrit! Siis vaatasin, et mismõttes amort on vist üles ütlenud, kuna ratas liigub eriti kahtlaselt ja kontroll puudus, sõitsin siis üle tee Haage bensiinijaama ning avastasin, et kumm tühi ja katki. AJEEEEEEEE! Suht vihane olin, aga tahtsin ujuma saada...kõndisin siis ratas käe kõrval, kui sõitsid mööda Ando(tal oli muidugi sünnipäev, aga keegi ei öelnud mulle ja ei soovinudki. ajee) ja Andres..ajasin siis juttu sellest, kui sitasti saab veel minna ja jõudsime randa ning hüppasime kohe sisse. LÕPUKS OMETI! faking hea oli ja kasisin välja.
Olime siis tükk aega seal ja lõpuks tellisin isa järgi, kuna Lauri auto oli täis...
Tõstsime ratta sisse ja läksime koju.
Koju jõudes vaatasin Kairtsi nime msn'is "Ando, palju õnne!" ajee, vihastasin lõplikult.