pühapäev, august 28, 2005

Kaine ja mittekoheüldsekaine päev.

Kõigepealt siis eilsest, mis on siis see mittekoheüldsekaine päev.
Päev algas tööga...huiasin seal 3tundi ja tulin ära, siis härma ette jalkat tegema...jäime nagu jõhkra paduka ja tuule kätte, aga meil oli pohhui, sest see kestis kõigest kümme minutit ning kõik olid läbimärjad. Tegime siis kokku 2tundi mängu ning kasisime märgade nartsudena kodudesse ära.
Nüüd aga tekkis soov midagi teha ja varsti helistas kašmaar ning kutsus enda poole. Saime mathiase ja rokkiga ümera juures kokku.. õllet ei viitsinud nagu eriti lürpida ja tekkis hoopis mõnus gintonicu isu, kuid tervet poolest pudelit ei tahtnud nagu üksi. Mõtlesin et poh küll jääb seda üle ning ostsin ikka ja rokkile tema 5pilkut 11mehega ilatsemise eest. õnnitlen veelkord.
Joogid käes liikusime Kašmaari juurde, kus ta ema soovitas meil ennast mitte väga umbe tõmmata. ta eksis. Kuna mathias tahtis minna pooleteist tunni pärast juba manhatanisse peole nimega "veerevad kivid", siis hakkasime kiiruga jooma ja peale mõnda aega olin ma juba enamvähem sassis. kell12, kui mul gini pudeli põhjas oli järgi veel üks lonks saabus takso. Ronisime sisse, kuid ma oma jooki ei tohtinud kaasa võtta. poh, olin juba niigi segi. Peole kõndisin suvaliselt sisse ja turvamees jooksis mulle järgi ning võttis kinni ja käskis pileti ka osta. Tehtud, vaatasin klubis ringi. Edasi ma ajasin juttu, tantsisin, lällasin ja kõik need värgid vahelduvad mälulünkadega. aga jah seda mäletan, et turvad olid odavad m*nnid..viskasid meie omasid välja, sõimasid jne. vastik.
Edasi ma täpselt ei teagi kuidas, kuid saabusime kellegi peole, kuid keegi ei teadnud, kelle kaudu sinna läksime. Osad läksid sisse, kuid pidavat olema sitt pidu ja läksime vist taksistiga kodupoole. Maha läksin Soinast-riia ristis ja helistasin ruttu luuzile. Kell oli nagu 4aga võttis ilusti vastu. lällasin midagi 6minutit telefoni ja siis jõudsin koju.
Kodu kohta on taaskord mälulünk. sorry.


Hommik. Koputus uksele. Peab minema sööma. Vaatan, et olen ikka peo riietes, voodit lahti polnud teinud, vaid magasin diivanil. Arvuti töötas ja selgus, et olin üritanud õhtul midagi bloggi kirjutada, kuid see värk mis seal oli, oli totaalselt arusaamatu solk, mis oli kirjutatud pealkirja kasti. Kustutasin ära ja kasisin sööma.
Söök eriti alla ei läinud, aga paha ka ei olnud. Mõnus.
Nii seda ma polegi veel teile maininud, et minu juures elab venna tüdruk nädal aega..peruulanna. väga ilus peruulanna. Talle tahtsid vanemad natuke ringsõitu teha ja seega sõitsime Otepääle, seal käisime peretuttava suvilas, kes ehitas enda hoone lihtsalt postide otsa, niiet maja on nüüd kahe meetri kõrgusel õhus. Hullult mõnus! Ujusime natuke, tegime tööd ja ajasime juttu. Edasi läksime sööma mingisse pubisse, kuid plaanitud otepääl ringi vaatamine jäi ära, sest tuli padukat. Kõik olid rahul, sest kõht oli liiga täis. ülesööming.
Koju jõudes huiasin natuke ning siis liikusin parmotti juurde, kus olid ka aanusemullet ja elts ning hiljem tulid orva ja kusekõva. Ajasime juttu, vaatasime filmi, kuulasime träänsi ja teised jõid veini. Mulle alko eriti peale ei läinud seekord ja püsisin kainena.
Oli chill ja nüüd ma täiesti väsinud ning kasin magama ära.
Head und!

4 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

Goose-stepping with the Commission
Up-starts, up-smarts and other cranks & dilettantes adorn a media scene once renown for excellence, so this journal will attempt to point out the more obvious foibles of the local press to our gentle readers ...
That post was very useful. I believe someone will find my site about niche marketing in real estate useful as well.

3:36 AM  
Anonymous Anonüümne said...

kuule, märt, ma tunnen sulle sügavalt kaasa nende spämmblogijate pärast:)

8:43 AM  
Blogger Crazy Frog. said...

ajee kellel on kõige rohkem fänne spämmijate seas? vähe popp poiss või mis. ajeeeeee.

Tänks Madli:)...

1:29 PM  
Anonymous Anonüümne said...

selle peo nimi ei olnud "veervad kivid" vaid minig muu pask.
vana manhatann ongi veervad kivid

6:23 PM  

Postita kommentaar

<< Home