esmaspäev, august 22, 2005

Maal ja H-M juures

Eile päeval käisin siis maal, kuhu vanemad tahtsid, et võtaksin kaasa ka vesika...ilmselt sattusid Türgis vaimustusse..
Igastahes türgist ostsin 100sütt ja kolm pakki tubakat, aga kui sättisin vesika üles, siis oli halvasti, sest esimene kord ei tulnud peaaegu üldse tossu ja teisel korral ainult natukeseks. Njah kuna mina olin tööletõmbaja ja esimene tõmbaja ning kuna teised vingusid, et tsipa mõru, siis sain mina üksinda vesikat teha. Kuigi teised undasid oli mul siiski faking mõnus ja hiljem kartuleid korja oli väga mõnna.

Tartu jõudes sain kokku L'iga ja ajasime natuke juttu ning siis helistasin teistele sepikutele, kes olid päev otsa juba nottinud ning sain nendega kokku. Liikusime M-M'i poole, kus mänisime raha peale pokkerit, kuid kuna kõik peale H olid plussis ja tema skoor -171, siis me ei hakkanud talt raha ka küsima...las tüdruk harjutab veel. Lonksasime natuke juua ka, kuigi oli plaan teha kaine õhtu...
Edasi liikusime H-M'i poole, kus rokk ja aanusemullet olid vahepeal ära sebinud kaks 14aastast poissi ja nendega ilakasse läinud. Armas. Täna juba paragraafi oht, sest ikka alla 15aastased ju. Njah jõime ja ajasime juttu, chill oli ja mingi nelja paiku liikusin osadega sealt koju ära. Passisin veel poole kuueni arvutis, sest ma polnud selle juba 10päeva olnud peaaegu üldse ning kasisin voodisse.