kolmapäev, august 10, 2005

risk / H-M 16

eilsest siis nüüd.
Passisin kodus, ilm oli übersitt.
Paula kutsus enda poole Narxi mängima ja liikusingi sinna ning sain enne seda teistega feenoksi ees kokku, ajasime õlled kotti ja liikusime mängu kohta. Muidugi suutsin mängu maha unustada, kuid väga hea, sest ma tahtsingi Riski pigem mängida.
Kohal olid siis Mast, Paula, mina ja Soengugasiim. Avasime õlled ja hakkasime mängima(muidugi peale seda, kui ma olin mastiga Paulat tükk aega mõnitanud ilatsemise pärast mehega). Keegi mind nagu mängu jooksul rünnata ei viitsinud ja kui mulle juba tundus, et võidan ning tõusin püsti, siis käis järsku jõhker litt ja tüübid hakkasid mind kõik kolmekesi kogu vägedega ründama. like faaak. Provotseerisin liiga palju ja mulle tõmmati mõneks hetkeks selle eest kott pähe. Nojah toibusin ja üritasin uuesti seisu parandada, kuid kuna ma olin ära joonud juba mõnusalt palju õllet, siis keskendumine totaalselt kadus ja kuna teised eriti üldse ei võtnud midagi, siis mäng kiskus käest ära minema, kuid siiski mäng püsis võrdsena ja varsti hävitasin ära Paula. njah mäng lõppes sellega, et ajasin ümber Paula õlle ja sellel ajal, kui me koristasime, andis Soengugasiim alla ja mina ka enam ei viitsinud. Teised liikusid allaandja poole, aga mina Pissuga koos läbi vihmasaju H-M'i poole.
Muidugi tee peal eksisime ära, aga Pissu nägi mingit tuttavat ja liikusime temaga koos kohale. H-M'i pool olid kõik mõnusad kutid ja ajasin enamustega juttu, samal ajal vaatasime, kuidas mingi annelinna oss telekas trummibassi järgi tantsib ning siis hakkasime osadega kaarte mängima. Alustuseks siis Gent, kus me Rutz-Mariaga kõik odavalt ära õunisime. ajee. Aga siis pokker.. üldse ei tulnud kaarte. Kõigil maksimum üks paar. haige, aga siis järsku vaatan poiste kolmik! ajee. Kohe kõigiga kaasa, aga Makul oli mast, O'l maja ja R'il nelik. like wtd? kaotasin ruttu 60krooni ja lõpetasime mängu. Siis ajasime veel juttu, tegime vesikat ja supermõnus oli olla. Ahjaa H-M sai kell12 aasta vanemaks ja kõik õnnitlesid teda.
Aga siis järsku ilmus kohale sünnipäevalapse isa ja ütles "hotell on suletud!" ja pidime ära minema. krt.
Läksime PizzaHouse'i juurde, kus osad nägid autode matsu, millest kohe sõitis mööda ka politsei, kuid nagu Eesti politseil ikka kombeks, ajavad nad pigem taga vales kohas rattaga üle sõitjat või siis teevad näo, et ei märkanud midagi. Igastahes mendi busss sõitis lihtsalt mööda ja tüübid ootasid autodes lihtsalt mingi pool tundi ja meie samal ajal käisime poes, ostsime burgereid ja pitsasid ja faking hea oli olla, kui välja jätte see osa, et vihma sadas nii kõvasti, kui vähegi võimalik. Kõik ligunesid läbi...olime seal vast mingi tunnikese ja nalja sai ikka, kasvõi siis, kui Mathiasel kukkus nelipakist maha kaks õllet suure pauguga.
Aga jah osad veel vist liikusid edasi, kuid paljud, nagu minagi, liikusid koju ära. Koduteel sain veel kokku L'iga ja ajasin temaga juttu ning kuna ma olin nagunii läbimärg, siis kihutasin veel igaksjuhuks kõikidest suurematest porilompidest ka läbi. Mõnusalt vett pritsis. Aga jah mingi trikiga sattusin samasse kohta, kus ma ükskord H-M'i poolt tulles Tammelinnas ära eksisin, kuid leidsin mingi haige pisikese tee, mis viis mind Soinaste tänavasse ja seekord ma ei eksinudki ära. Ajee!
Istusin siis veel arvutis läbimärjana natuke ja kasisin magama ära.