kolmapäev, august 10, 2005

See you Tamps!

Kuna see nädal on eriti tihe olnud, siis kirjutan asjadest pidevalt mitu päeva hiljem, kui need juhtusid. Aga jah bloggi kirjutamis viitsimine on kah hetkel millegipärast suht ära kadumas. Teeks äkki kuu ajase pausi nagu M-M? ah poh jätkan vast ikka samas vaimus.


Igastahes nüüd siis Tampsi ära saatmisest, kes läheb mõne päeva pärast USA'sse õppima. Sellel puhul mõtlesid tsikid välja, et võiks teha ühe albumi, mis sisaldaks sündmusi enamvähem alates sellest, mis ajast me teda tundnud oleme. Hakkasime tegema seda suht suure karjaga Orva juures, kuid inimesed pidid aina kuhugile minema ja lõpuks tegime seda ainult viiekesi ja kui juba olime seda mingi 5tundi teinud läks kõht ka väga tühjaks ning näksisime midagi köögis. No tulemus oli väga über ja mina jäin asjaga väga rahule.

Järgmise päeva ma lihtsalt magasin maha, sest valmistusin kaua kestvaks peoks, kuid mingil põhjusel kui pidu oli just saanud sisse täie võimsuse, kadusid kõik tubadesse ja üksikud jäid veel üles. Nukker, aga osadele meeldis.
No peost siis niipalju, et see toimus Otepääl kuskil armukolmnurga saate talus. krt ei meenu see saate nimi.
Kui olime kohale jõudnud ja joogid olid käes, mõtlesin et teen natuke grillliha endale, kui aga selgus, et tulealustuseks pole midagi ja leidsin ainult rulli vetsupaberit, siis ma polnud asjaga eriti rahul ja puud olid ka vastikud. No igastahes viga pole kunagi tegijas, vaid milleski muus ja põlema ma seda ei saanud ning pidin leppima oasalatiga. kurb. Aga jah joogid liikusid inimestesse aina sisse ning varsti hakkati eri asjadega ka tegelema, nagu näiteks kiikumine suurel kiigul, petanque, milles ma joogi tõttu eriti pihta ei saanud kuulile, söömin, varsti andsime kätte ka oma kingituse ja Tamps tundus olevat überrahul(muidugi äkki ta teeskles).
Kõike ma taaskord ei mäleta ja süüdlaseks on kõva kogus alkot. Mingil hetkel suutsin ma lennata alla ka trepist ja ühel hetkel võtsin ma lihtsalt kätte ja tegin võimsa lõkke välja. Leek oli võimas ja istusime mingil ajal päris pikalt väljas ning ajasime juues juttu, kuid mingil hetkel läks sees muusika peale ja läks tantsuks ning hakkasid toimuma taaskord ilakad, millest seekord võttis osa ka Paula, kes kaotas Kusekõvale oma süütuse, kuid peale seda, kui me Pissuga teda kogu aja mõnitasime vajus ta näost suht ära. Siis tahtis keegi, et võtaksin kotist välja oma vesika ja otsustasime seda teha toas. Muidugi suutsin ma esimese söe kohe maha ajada ja minu järgi ka Rutz ja Katjuuša ning põranda sees oli hiljem lihtsalt suur auk. ups. juhtub. Rutz vajus aga varsti peale riba tekitamist ära ning sama hakkasid tegema ka paljud, kuid ilma ribata. Nüüd küsitakse meilt 1500kr.Igastahes kõik tantsisid täie pasaga ja väga mõnus oli. Hiljem tegime veel sauna rokki ja aanusemulletiga kolmekesi, kui teised olid juba tubadesse ära kasinud ning käisime öösel vihmaga ujumas. Lõpuks jäin sinna üksi ujuma ja vesi oli sitaks soe. mulle meeldis.
Hmm mida veel siis toimus... No teate küll, mis pidudel toimub. Ma ei viitsi enam sündmusi üles lugeda. Kui mina magama kasisin, siis oli minu voodi juba muidugi aelejate poolt hõivatud ja kuna ma ei viitsinud olla kolmas seal, siis kasisin maha magama ja lasin endale selga sügada. Mõnus. Kõik.
Aga jah ärgata oli suht vastik, kuna magama sain pool 8 ja äratus oli juba 9, niiet ma olin suht pahane ja tusane hommikul, kuid hommikune saunas käik ja tiiki hüppamine 20korda lõi pea selgeks ja olla oli hea.
Nojah tagasi saime ka kuidagi ning järgmisel päeval magasin lihtsalt 17tundi jutti. rekord.