neljapäev, september 08, 2005

Ananassi Fanta ajee.

Minu soovitus: ärge seda kräppi küll jooge.
no ikka nii keemia maitsega solki annab teha. Jõin pool ära ning süda läks pahaks..üritasin teistele tasuta ära anda, aga peale maitsmist kõik keeldusid vastu võtmast.
Nojah toppisin siis kotti ja koju sõites bussiga tundsin ananassi lõhna..mõtlesin, et äkki mõni naine lõhnab imeliku lõhnaõli järgi, kuid enda istet vaadates veendusin, et nii see ei ole, sest mu tooli peale oli tekkinud totaalne lomp...kott oli läbi imbunud ja osad vihikud ka...vot kui tark ma olen, et ma siiamaani pole õpikuid võtnud, sest muidu oleks need märjaks saanud. Aga jah ülejäänud bussisõidu lõhnasin ma ananassi järgi ning üks inimene vaatas mind imelikult, kui ma kohta vahetasin ja minu vanale kohale jäi kollane loik. vot nii.
Coca Cola company ajeeee...