teisipäev, september 13, 2005

Igavus + kirjanduse tund + pissu = äge film.

Passisime Pissuga klassis 402 ja vaatasime, kuidas teised lahendavad ülesandeid...eriti nagu ise ei viitsinud teha. Kuskilt läks jutt üle matrixile ja sinna sulandus sisse nibukad, munapiiksud ja tutistamised ning järsku oli mõtlemas välja uusi võitlusstseene, kus näitlejad võitlevad kasutades jõhkraid keelatud trikke nagu nippletwister jne.
Siin siis üks plaanitud võitlusstseen, vähemalt kujutasin mina meie arutlust nimodi ette:

Esimene stseen: pruun mees üritab teha teisele munapiiksu.

Teine stseen: teine mees saab ära ja hüppab saltoga seina peale, et sealt ennast hooga pruuni mehe suunas lükata.

Kolmas stseen: Pruun mees taipab ära ja teeb ruttu matrixi, samal ajal, kui teine üritab teha talle nippletwisterit.

Neljas stseen: Pruun mees saab nibukast hoolimata pihku teise mehe munad ning neid pigistades, lööb ta vastase vastu maad. Põmm. kutu.(tegelt lõppes teisiti, aga mul polnd ruumi ja viitsimist. Kõik jäid ellu ja äktsion toimus edasi.)

Ja oi kui ma näen tulevikus kinos filmi nimega "Nibutrix" or sth, siis ma kaeban teid lugejaid lihtsalt minu ja pissu idee varastamise eest kohtusse! you have been warned.

3 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

sünge

10:22 PM  
Blogger Crazy Frog. said...

tussu a.k.a pissu not kusi.
imo.

10:27 PM  
Blogger Tammu said...

nummi

12:41 AM  

Postita kommentaar

<< Home