pühapäev, september 04, 2005

Kašmaari pidu ja legoõhtu minu pool.

Nagu bloggist lugesite kukkus järjekordne karsklus läbi...Pikkus 2päeva. njah. pole hullu. Paistab, et ma pole täiskarsklane vaid lihtsalt täis karsklane.
Igastahes kašmaaril polnud kedagi kodus ning kutsus kõiki enda juurde...ja ikka kuramuse palju inimesi ilmus kohale. mingi 50-60ringis? njah aga pidu millegipärast eriti käima ei läinudki ning oli lihtsalt mõnus chill, joomine ja vahepeal tantsimine. Oli mõnus ning mingi 4paiku jõudsin koju...
Hommikul aeti kohe üles, et minna kossu mängima. Tublid 5tundi tulid ära...nagu ffs viimase kolme päevaga olin maganud siis 12tundi. suht väsitav. No täna näiteks magasin ma rohkem kui viimasel kolmel ööl- 13tundi. mõnus.
Igastahes koss läks kakanaatorisse, kuid peale seda sai 16kannus süüa. Sealt helistasin Mastile ning kutsusin enda poole...kedagi mul nagu kodus polnud ja jätkuvalt ei ole...oli mõnusalt grillliha ning meil oli plaan mingi päev peale teha ning legodega mängida ja täna avanes võimalus. Käisin veel korra paula pool, kus nad kahekesi mastiga vesikat tegid ning jamaica filmi vaatasid. Ajasin juttu ja tegin ka vesikat ning liikusin ära koju, kus oli nats tööd vaja teha.
Tehtud, ajasin ruttu selga sinimustvalged riided...müts, sall, lipp, püksid ja pluus ning algas Eesti-Läti mäng. Kuna arvatavasti kõik teavad, siis üle 65aasta omasid eestlased lätakad ära. paras neile. meie võit 2:1. woo hoo.
Mängu ajal saabusid ka brünett luuz mastiga ja viimase seljas olid legod. Ahmisime natuke ning tegime vesikat ja edasi mansisi pistma. Grillliha oli faking hea ja tegime veel peale ning luuz läks minema. Meie aga hakkasime vaatama simpsonite osa ja saabus Kalle. Siis läks legodega mängimiseks. Ehitasin ägeda vankri ja kindluse ning tegin sõda(ahmisime) ja sõda oli mõnus ning minu mehed võitsid. Järjest hakkas juurde saabuma veel teisigi sepikuid ning lõpuks oli meid päris palju. Kuna mul aga sõda sai läbi, siis lasin teistel mängida ning lesisin diivanil ja vaatasin filmi, ise mõeldes,et ei tohi magama jääda.
Vahepeal silmi lahti tehes märkasin jälle inimesi juurde tulemas ning kui ma kell 2silmad avasin, olid alles ainult kašmaar ja rock. Unest pea natuke segi, koristasin legod ära, ajasin nendega natuke juttu, vaatasime kanal kahe laupäevast ööfilmi ning magasin edasi. Ärgates kell pool neli koristasid nad juba kahekesi ning läksin appi. Maja korras, ütlesin tsau ning kasisin magama ära.
Ühesõnaga väga mõnus õhtu oli.