esmaspäev, september 26, 2005

Miks kuradi pärast??

Nii kolm küsimust on täna miks kuradi pärast rubriigis...

Esiteks- miks kuradi pärast spämmitakse juba mu bloggi. Nagu ffs mind ei huvita swimmingpoolchemicals, ei koti mingi screenwriting jne. Bloggi alustades polnud sellist jama, kust nad nüüd järsku igale postitusele ühe spämmi lisavad ffs.
Ning kas teistel pole seda jama või kustutate te need lihtsalt kohe ära?


Teiseks- miks kuradi pärast on vaja msn'i inimestel teistele näidata mis laulu nad hetkel kuulavad? Tõsiselt see ei huvita minu teada kedagi või mis? Tegelt ei tohiks ka häirida kedagi, aga mul on hetkel vingumis tuju niiet lasen aga käia.
vot nii.


Kolmandaks- miks kuradi pärast undab mu naabrite autoalarm ja nad seda juba mitu minutit pole kinni pannud? Jah, ma võiks ka akna kinni panna ja kuulata seda viu-viu-viu'd vaiksemalt, aga ma ei taha...sest mul hakkab siis palav.
Niiet lõpeta palun.

10 Comments:

Blogger neiu Liis said...

1. haloscan.com ja probleemi nagu enam polekski.
2. Kui pole uut msn versiooni tõmmanud, siis jääbki ära mure teemal mida keegi kuulab jne.
3. Naabrionu läks kodust jala trenni ja võttis võtmed kogemata/automaatselt kaasa. Naine helistab talle vahetpidamata, et teatada juhtunust, kuid mees ei vasta telefonile. Nukker lugu tegelikult.

12:24 AM  
Blogger sander said...

Umm, spammivad mind ka, praegu kustutasin ära 2 tükki, eelmistel postitustel ei viitsinud. Aga pinda käib jah :/

3:43 PM  
Blogger Crazy Frog. said...

Tänud vastuste eest aga...
Muide kes on ikkagi neiu Liis:)?

3:53 PM  
Anonymous Anonüümne said...

teadmis. sa saad panna siukse word verificationi asja peale nagu minul ja paulil.

7:32 PM  
Blogger Crazy Frog. said...

mis see annab?
ja kust seda saab?

7:33 PM  
Blogger neiu Liis said...

Ega mul ei olegi vist oma õigustuseks midagi öelda, kui et lihtsalt üks mööduja.
chaliis.blogspot.com - ja oh õudu, nüüd tegin oma bloogile veel reklaami ka...
-Ma olen halb inimene :P

10:18 PM  
Blogger Tammu said...

mis sa undad j2lle m2rt:)

aga mul ka sp2mmitakse pidevalt...lollakad!

6:41 AM  
Anonymous Anonüümne said...

word verification ei lase spämmi panna ! Muud midagi ! Elementaarne watson

3:15 PM  
Anonymous Anonüümne said...

setting -> comments -> show word verification for comments? yes.

6:59 PM  
Blogger Crazy Frog. said...

Nii muutsin selle yes'iks..loodan, et töötab.

10:36 PM  

Postita kommentaar

<< Home