laupäev, september 10, 2005

Tsillimist täis päev.

Reede hakkas nagu reede ikka- Masendunult.
Tuli kooli kasida.
Esimesed 2tundi olid suht sisutud ja siis tulid otsa kaks ajalugu mis samuti eriti põnevad polnud(rääkisime enamuse ajast BG'st). Aga kuna tompa tegi nii, et tegi kaks tundi järjest ilma vahetunnita, siis lasi meid 40min enne järgmist tundi ära ning kasisime Kalle masinaga R-baari.
Suht kaiff koht oli- 40kr eest faking hea toit. Eriti maitsev ja täitsa palju ka...
Kõht sai siis sitaks täis ning edasi ma kooli minna ei viitsinud ning lasin kallel end koju ära vistata...teised läksid aga kooli ja said teada, et ülejäänud tunnid jäävad ära ning võib koju minna. hehe mina olin juba koodus ja mängisin baldurit.
baldurit sai päris kaua mängitud ning siis läksin tööle...masendav. Niitsin siis kaks korda muru ja tegin veel natuke muud käkki ning peale nelja tundi kasisin koju ära ja peale natukest arvutis passimist ja pesemist välja raekoja taha parki õllet jooma(kuidas see pargi nimi nagu kirjutatakse? ei oska eriti) teiste sepikute, tsikkidega, et sealt edasi minna Püssikasse terminaatori kontserdile. Jõime ning pistsime r'i võidetud kringlit ning ajasime juttu, kuni hakkas külm peale paari tundi ja kuna pilet oli liiga kallis, otsustasime minna paula poole, aga enne saime veel kokku pilvikutega toomemäel ja olime seal päris pikalt. Taaskord hakkas külm ning kasisime nüüd paula poole, kus ma polnud kunagi niipalju inimesi korraga näinud...17tuli kokku ära. nomraalne.
Mast oli juba piimapiibu üles pannud ning tõmbasime ennast üle...igasugu nalja sai ja lõpuks pandi mulle taksoga näkku ning peale ei võetud ja jäin tähtvere inimestega üksi sinna. nukker. tuli kuidagi koju saada..leppisin mastiga kokku, et saan tema ratta, aga kuna mõlemal käis veel piimakast pea ringi, otsustasime istuda ja lugesin natuke mingit sorti laeva raamatut. huvitav. Jäin diivanile pikali magama, kuni sain Pissult laksu pikku kakanaatorit ja tuli üles tõusta. Kell oli 3ringi ja tuli koju ära minna. Kõndisime mastiga koju ja kisasime natuke üle tähtvere ja saime veel kogematta koju minna kartva tommiga kokku. Ajasime juttu ning sain masti ratta...Nüüd on minu ratas luuzi pool ja masti oma siin. krt.
Koju jõudsingi suht hilja, aga vanemad õnneks veel hiljem ja hakkasin baldurit mängima unega võideldes. Päris hästi läks ja lõpetasin pool 6.
Njah oleks ma vaid teadnud, et äratus on kell 8, et minna maale kartofelit võtma. Mingi trikiga vedasin oma padjanäo üles ja ajasin natuke toitu sisse. pea valutas. Autosõidu magasin, aga õnneks kartult oli maas nii vähe ja meid nii palju, et võtsime suht kähku ära. Siis tsillisime, suutsin jääda kaks korda magama ning siin ma nüüd olen...
Kodus nagu ja kohe välja.

2 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

Pirogov

10:27 PM  
Blogger Crazy Frog. said...

danke!

10:48 PM  

Postita kommentaar

<< Home