neljapäev, oktoober 06, 2005

Ma tahan olla öö su akna taga....

Täna hakkasime õppima kooris lõpuks ometi laulu, mida mina ka kuulnud olin ja õnneks ka pähe on kulunud...Kaotajate tunnuslaul. Aga kuna mina olin kuulnud ainult sopranite versiooni laulust ja teadsin ainult seda viisi, nagu ka osad teised bassid ja baritonid, siis otsustasime, et laulame hoopis sopranitena...asi lõppes sellega, et meestehäält ei tulnudki kuskilt, sest bassid laulsid meie järgi ja tenorid laulavad alati naiste häälega. no hard feelings, Pissu!
Niiet täna oli korralik neidudekoor hoopis.

3 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

See on väga ilus lugu, eks:)

4:16 PM  
Blogger Unknown said...

uahuahauhaaaa.. :D lihtsalt naerukrampides.

4:58 PM  
Blogger Crazy Frog. said...

jaaa:)

3:43 PM  

Postita kommentaar

<< Home