esmaspäev, oktoober 10, 2005

Teh Überlasting Foolium was here..

Täitsa suve alguses, kui tegime minu juures suve esimest lauamängu ja suve esimest vesipiipu, siis kuskilt oli muretsetud kohale ka Luuzi fooliumirull. Mängisime ja nautisime ilma ning kui chill lõppes pandi fooliumirull ilusti kogu muu stuffiga spetsiaalsesse vesikakotti...
Rullist tekkis vahepeal juba legend, sest see lihtsalt ei saanud ega saanud otsa, kuigi me ahmisime seda vesika torut ikka suht tihti(ok mina jään pika puuga mastile ja paulale alla, aga usun et olen pronksikohal vähemalt). Nii nägi see überfoolium mitmel korral minu terassi(sisse ei lubanud), mitmedsajad korrad paula pool vast, igasugu muud änksad peod ja käis isegi ära Viljandi Folgil(aight, restepka) ning nägi, kuidas masti ja paula skillzid vesika alal aina suurenevad, katsetades uusi asju.
Laupäeval oli minu juures aga pidu, mis jäi selle jaoks kahjuks viimaseks, kuid lõpetas ilusti, sest temast sai esimene foolium, mida ma olen lubanud enda juures kodus sees teha! Niiet vähemalt oli tal ilus lõpp.
Täna, vesikat kuivamast kotti pannes märkasin, et jah kõigel ilusal on lõpp. Oli järel vaid papirull, millele keegi väga skilled inimene oli kirjutanud peale "Teh Überlasting Foolium was here".
Kui oleks minu teha, siis võiks nüüdsest seda papirulli kotis alati kaasas kanda tõelise artifaktina! Kes on poolt?

Kas polnud mitte südantlõhestavlugu? Mastil ja paulal on kindlalt pisar silmanurgas.
Või kas ikka oli minu juures esimene? sorry, avastasin just et suvealgus oli 4kuud tagasi ja et minu mälu on lühike.

5 Comments:

Blogger Mats said...

Liisi pool esimene kord, sinu pool tegime sinu fooliumist ma arvan. Aga rull jääb kindlasti kotti!! Selles pole kahtlust.

10:42 PM  
Blogger Paul said...

Ma tean küll kes selle sinna kirjutas...

4:48 PM  
Anonymous Anonüümne said...

kohe näha et foolium on heast perest pärit:D

9:26 PM  
Blogger Crazy Frog. said...

emm minu arust see Foolium küll eriti mimmu ei olnud:D!?

12:00 AM  
Blogger Mats said...

Rebel foolium oli ja hakkas oma juurtele vastu!

7:48 PM  

Postita kommentaar

<< Home