neljapäev, oktoober 27, 2005

Vesipiip, lipuvarras, sukavardad ja Pissu kannikate lihased

Kümme päeva tagasi rääkisin ma teile http://t6ksti-t6ksti.blogspot.com/2005/10/vesipiip-sukavardad-vike-my.html, kuidas mast vesika puhastamisel suutis sellesse kinni kiiluda kaks sukavarrast.
Eile sain aga teada seda, et kui ta üritas kodus neid kahte välja tsurkida, siis mast osava mehena nagu ta on suutis sinna lisaks sisse toppida ja ära murda väikse lipuvarda. Kui enne varrastega piip töötas vähemalt, siis nüüd oli asi umbes. Üritas kodus seda veel parandada, kuid nagu arvata on tuli sellest veel rohkem häda ja lõpuks tõi ta selle parem Paula poole ära, et koos asi korralikult untsu keerata.
Kui mast kohale jõudis olime meie osadega juba Paula pool, aga sellest hiljem. mast hakkas varsti proovima lipuvarrast korgitseriga kätte saada, kuid välja tuli kõigest veerand sellest, siis proovis igasugu kruvidega, neid vardasse sisse keerates ja siis tõmmates, aga kätte sai vaid puru. Lõpuks otsis Paula oma larbi mõõga seest välja überkruvi...eriti pikk ja eriti lai, keeras selle sisse, ise oma tööriistu kiites ja siis istusin mina maha, panin vesika jalgevahele ja Paula üritas kruvi välja tõmmata...tulemuseks oli see, et ta tõstis mind maast üles nii, et vesikas jalgevahes(üks kehaosa sai suht valus, kui vahele jäi) ning kerkisin lihtsalt maast õhku. Nii sain ma lihtsalt munapiiksu, tööriist läks kõveraks, aga kasu sellest polnud.
Järgmine katsetus oli nii, et Pissu pani selle oma kintsude vahele ja Paula tõmbas seda aanuse poolt, kuid nii ta tõmbas hoopis Pissu liikuma ja mina hoidsin siis tema kannikatest teda paigal, kuni järsku käis säuhh ja Pissu lendas mõnuga ette poole, Paula selili ja mina kõhuli. Vaadati käes olevad asjad üle...Paulal oli ära murdunud vasktoru ja kruvi selle sees, Pissul ülejäänud vesipiip ja minul enam tema kannikaid käes polnud. Kõik olid hämmingus ja rutz mitte eriti rõõmus.
Peale seda mina läksin ära ja kui ma öösel hilja tagasi tulin, siis tehti juba rõõmsalt vesipiipu, olles ära proovinud vasktoru asemel kasutada vanat Vene suusakeppi, kuid hiljem kleebiti lihtsalt teibiga vasktoru tagasi ja sukavarrastega, teibiga, ilma lipuvardata piip töötas taaskord mõnušalt...ahmisime seda ikka üpris kaua ning lõpuks sõitsime kodudesse ära.