esmaspäev, november 28, 2005

EI!

No mina EI kavatsegi hakata virisevaks pensionäriks! Nädalavahetusel bussiga sõites irvitasin rõõmsalt pihku, kui kaks 70aastast tädikest mu taha istusid ja oi kuidas läks undamine lahti. Küll oli autosid liiga palju, siis aga kell liiga palju peale mida vinguti selle peale, et väljas liiga pime ning siis ei istunud see, et välja pannakse liiga palju jõulukaunistusi, kuna need imevad elektrit. Nii siis sai kiunuda selle üle , et elektrihind küll langes, aga liiga vähe! Sedasi nad siis seletasid rahulolematul häälel 6peatust jutti. Lõpuks ei suutnud enam ja istusin minema sealt.
Aga mina hakkan lihtsalt mõnusaks vanakooli vanameheks, kes annab vahetevahel kuuma või kimub vesikat ja siis mõnuleb kuskil soojal maal. Ega jah siia ma pensionit ootama küll ei kavatse jääda, vaid kolin siit kuskile mõnusasse kohta ära. Nagu Jamaica! ajeaah. Siis kindlasti kasvatan mõnusad pakenbaardid(kuidas see sõna veel kirjutatakse?), pähe rastad(kui juba kiilas pole..siis tuleb parukaga leppida) ja stiilsed riided selga. Ning nii ma siis chilliksingi, enne muidugi tuleb kuskilt raha teenida, et kõike lubada , et mitte muutuda elust tüdinenud vanainimeseks(nagu näiteks Vormel).

1 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

bakenbardid

7:49 PM  

Postita kommentaar

<< Home