laupäev, november 26, 2005

Kurt-tumm

Niisiis täna oli mõnus päev. tsillimist täis ja üldse übermõnus.
Aga Kairtsi sünnipäeval tekkis meil üks küsimus ja täna arutasime seda edasi...
Et küsimuseks on see, et nimetage üks asi, mida nii kurt, kui ka tumm kasutada ei saa. Üks asi on telefon(no ja raadiosaatjad jne selle all), aga nimetage veel vähemalt üks asi, mida kumbki kasutada ei saa.
Teeme siis nii, et kes suudab mingi asja välja mõelda, siis see saab mingi auhinna siin bloggis. Näiteks tekitan sinna kõrvale Meine Feunde ja Kaiffid asjad tabelitele lisaks veel ühe...mingi selle kuu mõnus mees ja teie nimi saab seal passida siis kuu otsa ning võite uhkustada.
Aga..mast ja L(lõppeb iisa'ga) ei saa võistlusest osa võtta, kuna ma juba ütlesin neile vastuse ära ning me arutasime selle üle koos. Aga muidugi kui üks teist suudab midagi veel uut välja mõelda, siis olete teie võitja hoopis.
Ah pekki purjus peaga on lõbus sellist jaburust kirjutada. Aga tegelt ma luban, et hommikul kui loen seda, siis tuleb ka mulle see värk meelde ning siis läheb võistlus lahti ja tõesti teen mingi sellise asja sellele, kes esimesena midagi välja pakkub õiget.
Davai.
Emm näpud on mul tegelt peale poolteist tundi jalutust suht külmunud. Poleks ikka vist pidanud neid lumekuule tegema, et M'i nalju järgi teha. Kurjam.
Aitab.

5 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

Et kumbki ei saa räppida, sest üks ei saa ja teine ei kuule, mida ta räpib, siis sisuliselt räpiabivahendeid (näiteks mikrofon) kasutada. Kui see läheb ka telefoni ja raadiosaatja alla, siis teadke, et ma mõtlen praegu edasi...

2:22 PM  
Blogger Crazy Frog. said...

kule täitsa tõsi vist isegi aga ei tea kas see läheb selle raadisaatjate alla.
no aga igastahes sorry aga ma ikkagi ei täida oma ülejoobes seisundis antud lubadust ja su nimi jääb lisamata:)
sorry mate.

6:11 PM  
Blogger micmite said...

märt, uksekell.

8:04 PM  
Blogger Crazy Frog. said...

tumm saab lasta ja tumm kuuleb ka seda.

8:18 PM  
Blogger Crazy Frog. said...

aga tegelt ma räägin nüüd meie idee ära...
Kurt ega tumm ei saa kumbki kasutada kuukulgurit(või muud kosmose tehnikat), sest kumbagi ei lasta nende puuduse tõttu kosmosesse.
vot nii on lood.

8:19 PM  

Postita kommentaar

<< Home