laupäev, november 05, 2005

MSN.

niisiis nagu enamus teab, siis mu msn on tuksis ja arvutiinimesed on ütlenud, et seda parandada ei saa arvatavasti ning uut tõmmates jätkub sama jama.
Jama ilmeneb siis selles, et mu msn kargleb online-offline ja teine asi, et kõik laused, mis mulle öeldakse ei tule läbi.
Seega online-offline probleemiga ei saa teie midagi teha, aga kui ma räägin teiega ja lihtsalt mingil hetkel teile enam ei vasta, siis see tähendab, et ma ei saanud teie lauset kätte. Ja kui keegi ikka midagi ütleb, siis uskuge mind, ma ka vastan teile, ega ürita teist mitte välja teha, seega lihtsalt korrake oma lauset, teisel korral tuleb läbi küll.
Ma ei ole ju tegelt halb inimesi vältiv sepik, aga mu msn on paha.

5 Comments:

Blogger mad said...

aga tõmba trillian.

5:17 PM  
Blogger Crazy Frog. said...

trillian?
sorry aga pole kuulnud.

5:22 PM  
Blogger mad said...

http://www.trillian.cc

6:11 PM  
Anonymous Anonüümne said...

või tõmba gaim. Kirjuta googleisse gaim

8:45 PM  
Anonymous Anonüümne said...

Trilliani soovitaks ise kah.

9:54 PM  

Postita kommentaar

<< Home