esmaspäev, november 07, 2005

Õpetajad.

On lihtsalt selliseid õpetajaid meie koolis mõned, kes ikka kohe üldse ei meeldi...
Ikka nagu totaalsed bitchid, kes lihtsalt naudivad seda, kui saavad kellegile mõnuga keerata...aga kas nad siis selle peale ei mõtle, et küll me ka vastu keerata oskame? ja oi kui me seda teeme, siis on kisa lahti.
Kuigi tõsiselt närvidele käib see meie "Kullakalli" klassijuhataja vingumine kräunumine ja muu solk, siis mina isiklikult vahetevahel naudin neid tunde, sest nagu just see pakub totaalset naudingut, kui ta on juba mingil idiootsel põhjusel taaskord ülevihane, siis pistab lõugama nii, et näost punane ja kui ta ei suuda enam maha rahuneda, vaid möirgab edasi, siis mina olen see kes irvitades naudib seda. ai kui mõnus.
Näitkes täna oli ikka supermeeldiv, kui meie vana vihavaenlane Vormel neljandas tunnis sööklas korda hoidis ja tema sõnadega Ajukääbikutest 11a valel ajal sööma tuli ning siis veel sööklatädi andis meile veel süüa ka! Küll on jultumust! Ja oi kuidas saab selle peale jälle üle söökla kisada, sest ma olen ikkagi vana kibestunud tädi, niiet mul on ka põhjust. Nii ja oi kui nukker on vaadata seda, kui keegi lihtsalt ei reageeri sellele, et ma röögin nagu siga aiavahel, vaid jätkavad järjekorras seismist ja isegi see sööklatädi võtab talonge ja raha jätkuvalt vastu...ja oi see kuradi MÄRT ikka veel irvitab. No tuleb vist veel kõvemini kisada ja oi seda ta ka tegi...kuni taipas, et meid ei huvita eriti ning istus maha..muidugi kisas enne seda veel igaks juhuks. Ahjaa istudes kisas ka.
Seega tänane päev läks korda, kuna järjekordsel vastikul-õpetajal saime kopsu üle maksa viia. AJEAH!