pühapäev, november 06, 2005

Päris Hea Muusika Õhtu.

Ikka nagu väga hea oli.
Kell on kolmveerand neli aga mõnus on ju.
Keegi nagu pussitas mu põlve tundub, kuna mu teksad on põlvest lõhki ja verised. Vb ei pussitanud ka.
Rokkile viskasin 100eeku...loodetavasti jõudis mingi trikiga koju. meid aga viskas kaimps ära. danke!
Oeh nüüd ma jään vist siia magama..
Osad inimesed magasid ka
mina ei suuda suitsulõhnas.
silamd kipitavad ju
ma ei mõista nagu
ja kui silmad kinni kirjutan tulevad vead ka sisse ju
oeh aga mis seaal siis toimus=
Pidu...nii kõvasti pole juba kua tantsu läänud.
Kõik olid hoos ja särgid lendasid..aikul sles olles panime sellist tantsu et te ei kujuta etegi ...aiku naeris ja mina üritasin tasakaalu hoida.
oioi
Ja mis ma nüüd teen=
teen äkki silmad lahti ja vaatan mis ke kirjutanud oleme
.Oi ma ei suuda lugeda eriti
Mis toimub?
I never wanna' die....born to be wild...
oeh
ma tantsisin.
Head und!

4 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

VAILD REBEL

1:48 PM  
Anonymous Anonüümne said...

VAILD REBEL REBEL

1:49 PM  
Anonymous Anonüümne said...

Mõnusalt ülejoobes kirjutatud:D

3:01 PM  
Blogger Crazy Frog. said...

mitte vähe jah:)

8:14 PM  

Postita kommentaar

<< Home