pühapäev, november 06, 2005

Päris Hea Muusika Õhtu.(kainelt kirjutatud variant)

Seega reede õhtul väga pidu ei viitsinud panna, aga teadsin ka seda, et laupäeval mõnus pidu niiet küll siis panen.
Seega magasin suht kaua hommikul ning siis liikusin kossu mängima...saime mõnusalt kloppida.krt. Nja poh..liikusime sealt edasi 16kannu, õgisin kõhu täis, logelesin veits kodus ning kuigi vanemad üritasid panna lehti riisuma ja muid töid tegema, vingerdasin ennast alati välja ja logelesin edasi.
Mingi aeg vanemad aga otsustasid kuhugi kontserdile ära minna ja seega jäin ma koju üksi ning tekkis tunne, nagu mastil oleks mingid kaamerad üleval, et kuna ma üksi kodus, sest minut peale üksi jäämist lasi mast M'il mind moosida, et minu juurde saaks vesikat tulla tegema...kitsi ma ju pole ja kutsusin nad terassile...varsti jõudsidki nad kohale. Tuppa ma neid ei lasknud, kuna paulal on vesika tegemisest must söe jälg põrandal, minu terassil mustad augud, mastil punases vaibas mustad täpid sädemetest ja ise olen ümber ajamise eest maksnud juba niigi 333kr jne. Seega kimusime seda õues, kuulates Genialistide plaati ning süües minu valmistatud näksimist(tikuvõileivad aje)...muidugi paula hakkas kohe ahnitsema ja teised ei tahtnud, et neil eest ära söödaks, läks kohe rabelemiseks ja said kohe otsa. tore. Väljas istudes taipasime varsti ära, et talv on kohe käes ja ikka kuramuse külm on olla. Mina tõin endale toast teki ja lasin teistel külmetada...kuri. Tegelt vingus ainult paula. Nii tegime siis kaks sütt ära, kuid siis hakkas mul liiga külm ning otsustasime tuppa ära minna soojenema, mille peale tulid just koju ka vanemad ning siis otsustasime üldse ära minna.
Paula ja mast liikusid koju, M linna ning mina rokki poole. Seal ootasid mind juba 5õllekest ja hakkasin neid vaikselt alla kulistama. Kõik kuulasid muusikat, ajasid juttu ning seosetut värki ning jõid ja tuju läks aina paremaks. Peale mõnda tundi seal, otsustasime liikuda hea muusika õhtule sõbramajja...oi kui õige otsus see oli. Läksime siis 12-kesi sinna..võtsime tee pealt veel jooki ning liikusime sisse ära.
Sees aga vaatasid meile otsa hunnik sepikuid- turvamehed, listikontrollija ja igasugu teisi tonte, kelle tööst hästi aru ei saanud. Sisenedes küsiti kusekõvalt kas ta listis on...oligi ning lasti läbi...mina olin järgmine. Küsiti kas olen listis...ütlesin et jaa...nime taheti teada. Aju eriti ei suutnud mõelda ning ütlesin kusekõva nime. Öeldi et misasja tema on juba sees..selle ajaga aga suutsin piiluda listi ning öelda sealt ühe sepiku nime(martin enno)..öeldi et jah oled küll listis ning läksin sisse...muidugi ma ei teadnud seda, et listi inimesed peavad ka pileti eest maksma ning kõndisin lihtsalt sisse. Hiljem sain teada. Heh nüüd kaks Hea muusika õhtut jutti tasuta sees. Mõnus.
Sees oli pidu täies hoos juba...inimestel ülejoove ja tants täiega töötas juba. Ajasime natuke teiste sõpradega juttu, vaatasin kuidas mingi vend oksendas vetsus ning siis liikusin ka tantsima...ikka päris mitmekümne inimesega sai õhtu jooksul tantsitud ja igasugu haigeid liigutusi tehtud ning mingil hetkel palavuse või mõnel muul põhjusel hakkasid inimestel pluusid seljast ära liikuma...ühinesin nendega ja suht nalja sai. Mingi aeg saatsime veel rokki taksisti peale, kuna tal oli natuke liiga paha olla ning ise tagasi peole, et jooki juurde osta.
Kogu selle 5peotunni ajal sai ikka kõvasti tantsu lüüa, naerda inimeste üle, ajada sitta inimestega ning vaadata täisoksendatud vetsu. lol. mõnus pidu oli...ja nagu nimi ütleb oli muusika ka päris hea. Peo lõpu poole avastasin aga et mu pükste põlve sisse oli lõhenenud auk ja natuke verine oli ka. Ei mäleta kahjuks miks...
Kell pool 4 viskas minu, konxid ja M'i Kaimps koju ära ning peale natukest arvutis olemist kobisin magama ära...ja oi kui mõnus oli oma voodis magada.