esmaspäev, november 28, 2005

Reddae.

Kuna nädalavahetusel eriti arvutis ei viibi, siis kirjutan toimunust nüüd..
Reede õhtul tegutsesime vaikselt oodates järgmist päeva, kus pidi tulema Jamaica pidu ehk siis konxide sünnipäev. Reede õhtul siis liikusime paula poole, et süüa ära tema toit, mida tal oli plaan teha. Söögiisu tekitamiseks kimusime kõvasti vesikat...kuna mul oli kodus üks, mida ma polnud kunagi teinud, võtsin selle kaasa ning imesin enda oma pool õhtut, kuna teised ei tahtnud seda, väites et kange võitu on...nemad aga ei teadnud, et kange oli ainult alguses ja peale natukest aega sain kõik üksi ära tõmmata. tüng. Vihale ajas aga mind see, et osad tüübid jõid õllet, aga mul ei olnud. Nii ma pidin seda pealt vaatama. Lõpuks ei pidanud vastu ja läksin koos konx nr.1'ga poodi ja mul on tunne, et ta tuli ainult sel põhjusel, et saada võimalust esimest korda elus näidata oma täisealist dokumenti...see võimalus tal ka avanes ja mees oli rõõmus. Paula poole tagasi jõudes oli toit juba valmis ja asusin kohe sööma. Minu üllatuseks oli tehtud kuramuse hea toit(seega tasub täitsa plaanida seda ideed, et luua tulevikus sepikutega oma söögikoht). Kõht täis imesime veel veits piipu ja nautisin oma õllekesi ning siis liikusime parmotti ja luuzi soovil kolmekesi Laurtsi poole, kus toimus õllede joomine. Ajasime siis seal ka veits juttu ning siis osad liikusid minema sealt ja meie osadega kodudesse. Enne aga tagasi Paula poole, kust teised sepikud minu suunas liikusid. Nii me siis läksimegi, mina ekstramõnusas tujus(tänud õlledele!), nautisime talveilma ja laulsime kaiffe laule. Nii tundus see kõndimine koju suht lühikesena, kuigi kestis tunnikese kokkuvõttes. Vahepeal sai veel muidugi ka tantsu lüüa 16kannu ees ning nii ma koju saingi...ja hea tujuga magama.