pühapäev, november 06, 2005

Reede.

Seega kirjutan siis sellest, mis nädalavahetusel ka toimus...
Reedel ei viitsinud eriti viimasesse kahte tundi minna ja viis sepikut peale minu veel seega ronisime kuuekesi kalle autosse(kuramus kolmekesi on isegi seal masinas taga kitsas, aga neljakesi..), võtsime minu juurest videokaamera ja pissu slovakkia video ning saastamarketist mõned õlled ning liikusime kalle poole.
Alustuseks andsime veits kuuma ja peale seda panin video tööle. Naerda sai ikka faking hästi ja õllet kõrvale juua oli ka ekstramõnus. Jõin oma kolm õllet siis sisse ära, tegin veits wolfi(serveris, kus inimesed hästi mängida oskavad olen ma ikka noobsor) ja vaatasin videot edasi...muidugi oli pissu suutnud ühe slovakkia video asemel kaasa võtta hoopis vale kasseti ja kuna me eriti tema vanaema sünnipäeva vaadata ei viitsinud, siis panime teleka kinni. Osad tegid väikse uinaku ning siis liikusime kodudesse ära.
Kodus tegin hunniku mansi-võileibu ning läksin arvutisse, panin tule kustu ja "Kuumad 70nendad" peale ning lesisin diivanil, õgisin mansisid ja irvitasin. ekstra mõnus. Peale seda tegin veits noobserveris wolfi(tuju tõusis kohe, kui keegi mind maha ei suutnud nottida) ning siis tulid minu üllatuseks külla kõvasti sugulasi...tegelesin siis nendega, jäin kogematta magama ning ärgates läksid nad juba minema. oih. Ega ma ka passida ei viitsinud ning liikusin rokki poole.
Ajasime siis juttu, teised võtsid ka jooki, aga mul polnud viitsimist ning siis kui vanemad tulid koju ja pidime uue koha leidma, siis mul polnud enam jõudu edasi minna ning läksin parem koju magama...
Muidugi magama ei viitsinud jääda, vaid passisin arvutis kaheni ja siis veel lugesin ning seega magama sain alles 3.