esmaspäev, november 21, 2005

Sünnipäeva soov.

Kõik saavad sünnipäevaks kõikvõimalikku pahna.
Alustades dildodest(okei see pole pahn, kui juhtub õigele inimesele), lõpetades kroomitud automattidega.
Ma ei soovi mingit suvalist solki, aga midagi nagu mõttesse ka ei tule tavaliselt, kui sünnipäevani on vaid nädal järgi ja seega mõtlesin ma 8kuud varem valmis ära.
Ma tahan mingit looma! Aga mitte karvastnunzat kiizukezt, nagu neiud, vaid hoopis mõnusat kameelionit või iguaani. Sellist ekstramõnusalt vastikut tüdrukute jaoks, aga minu jaoks rahulikku hõumit, kes ei rabeleks vaid chilliks minuga. vot nii.
Ei tea palju selline olevus maksab ka? No igastahes hakkage juba otsima...muidu ma ei kutsu teid peole.

5 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

wowwww... märt teeb peo;)!

7:49 PM  
Blogger Crazy Frog. said...

jah kaheksa kuu pärast:)

8:18 PM  
Anonymous Anonüümne said...

ohhhh...kingime sulle roti:D või jänku:D

9:54 PM  
Blogger mad said...

väikese kobra(=

10:42 PM  
Blogger Crazy Frog. said...

rotti on eriti rott osta..
see maksab ju 30kr
ja ta on rahutu loom
ma tahan kedagi kes rahulikult chilliks ja keda kellegil pole. selline mõnus elukas.
ja usse ma ka ei taha sest need samuti rahutud.
niiet sorry:)!

11:09 PM  

Postita kommentaar

<< Home