kolmapäev, november 30, 2005

"Tore päev"

Tänane päev just eriti mõnus polnud...algas kohe kahe tööga, millele järgnes meie "imetoreda" klassijuhataja tund, kust mind ja rutzi visati mitte millegi eest klassist välja(väitis, et ainult lobiseme tunnis..15minuti jooksul jõudsin ühe lause öelda: "Oi ma olen nii õnnelik, et meie klassijuhataja klassipildil pole ja edasi istusime vaikuses nii, et ainult meie taga rääkisid mast ja velts juttu. Lõpuks ütles rutz kaks sõna, mida mina ei kuulnud ja tegin "mh?", millele järgnes selle masendava inimese räige lärm..no lihtsalt kisas ilma mitte mingi põhjuseta, et kasige me siit minema..kuulasime seda veidike, kisasin enda kaitseks paar lauset vastu ning siis undas, et klassist välja ja seda me ka tegime. Edasi oli kool väsitav ning teadsin, et peale seda tuleb veel minna autokooli. Seal oli veel eriti masendav, kuna kogu tunni õppisime märke, mida ma juba teadsin..
No tegelt ega halb ilma heata jää...tööde ajal sai ilusti maha vaadata ja kõik ära teha. Edasi oli mõnus kuulata, kuidas see masendunud vanainimene oma närve kulutab kisades ja sai käia valges ning mängida malet vabast ajast. Siis oli küll kool väsitav, kuid lõppes kehalisega, kus sai mõnusalt skoori teha jalkas ning minu meeskond võitis ka veel. Autokoolgi oli kaiff, kuna ma olin just kaks Cheesburgerit näost sisse ajanud ning kuna kõiki märke tundsin, siis võis vabalt jääda laulale magama..ja kui konxid hiljem virisesid, et kell jäi vist seisma, kuna aeg lihtsalt ei liikunud edasi, siis mina sain väita, et see lause lendas magades.
Seega väga hull päev polnudki! ajeah.