teisipäev, november 22, 2005

Vesipiip ja toit.

Eile siis panime pahade poistena viimasest tunnist poppi ja läksime hoopis masti poole vesikat tegema. Sõime ära kõik panni peal olnud toidu, ajasime veel sisse müslit ning tegime piipu. Hea oli olla. Uus piip muidugi ka...otse Egiptimaalt. Nii siis nautisime olemist ja peale seda liikusime konxidega autokooli, mast aga kooli tagasi.

Täna aga neljanda tunni ajal tekkis kellegil vesika isu...meil oli aga isu mitte minna Eesti keelde ja seega liikusime taaskord tunnist ära...viiendast..sõin ära masti võileivad ja mõnus oli olla. Toss oli ekstrapaks ja rõngad tulid isegi välja. Inglise keelde läksime juba rõõmsatena, kuigi väsinult. Istusime siis veel kaks tundi koolis ja tekkis idee, et võiks masti pool vesikat teha...Nii siis sattusin juba kolmandat korda sinna ja väike my tegi meile hunnikute viisi võileibu ning nüüd on kõht väga täis ja uni peal ning väga ekstramõnus olla.

4 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

poppi panema on väga kuul väljend.

4:31 PM  
Blogger Crazy Frog. said...

hmm tegelikult ma olen mõelnud vahepeal et kes see "K" on? pissu sina vä?

6:06 PM  
Anonymous Anonüümne said...

ei nu mina ikka ä


plät nu aru ei saa vää

kurat ära ei tunne mind mees või

nu kes see ikkä sinu värgi üle siin sõva võtab kui mitte mina ä äää


eheee tegelt olen hoopis kaimar äää

ehee hea nali äää


k nagu karu plätt


hahaaa haaa

7:03 PM  
Blogger Crazy Frog. said...

lol
till.

3:42 PM  

Postita kommentaar

<< Home