laupäev, detsember 03, 2005

Filmiõhtu / South Park 10+

Peale väikest huiamist peale kooli liikusin sugulase sünnipäevale...sõin, logelesin ja käisin saunas, kui järsku pissu helistas ja kutsus kinno. Nõus. Nüüd tuli kuidagi saada poole tunniga ülenurmest ekraani, kus polnud kindelgi, et pileteid järgi on. Võtsin riski ja joppas kohe nii, et kuigi saal oli peaaegu välja müüdud, sain teiste sepikute kõrvale istekoha, kes olid internetist piletid ostnud. Tegu oli PÖFF'iga ja filmiks "uu Catarina" or sth. Tuttavaid oli saalis kohe vägagi palju, kuid film kahjuks väga hea ei olnud..aga eriline oli ta küll, sest üllatus-üllatus ma polnud kunagi varem näinud Lõuna Aafrika armastuse muusikali..neegripoisid ja neiud laulsid pidevalt ja mina nautisin seda, sest nende keel on ikka väga jabur - teevad keelega plakse ja plõkse suus niiet mina sain naerda. Kuna ma vahepeal sain kõvasti naerda, siis unetunnet nagu ei tekkinudki, aga meie sepikutest umbes 50% sai filmi ajal ilusti und näha..lihtsalt järjest kustusid inimesed ära..nagu näiteks konx nr2 peale viite ja katjuuša kümmet minutit. Peale minu jäi nagu enamvähem filmiga rahule vist ainult paula ja kaimps nagu hiljem väljas kuulda oli.
Peale filmi oli meil aga idee minna pissu poole edasi, kes oli üksi kodus..oma geniaalse mõtlemisega ei võtnud ma kodust kaasa jopet ja seega ma siis kõndisin sinna pusa väel -5kraadi juures. ajeah. aga tegelikult polnud mina see, kes virises külma üle, vaid hoopis pigem mõned teised. Kasutasin ma nimelt HM'i võtet, mis hoidis sooja sees...
Kuid siiski kohale jõudes pissu hoonesse ronisin otsekohe teki alla ja soojenesin seal 10minutit ning siis tundsin, et olen valmis vesikat kimuma. Teised piinasid mind aga sellega, et neil oli õllet, aga mul mitte ja nii ma sain seda pealt vaadata, kuidas teised joovad. aitäh. No igastahes piibu imemise ajal pandi peale Kreisi raadio kasset nr1, ehk siis see täitsa esimene! Oi kuidas sai irvitada ja tuju oli supermõnus..mingil põhjusel aga liikusid inimesed järjest kodudesse ära. imelik. Peale seda mõtlesime, et midagi võiks nagu veel vaadata ja mida siis muud, kui Souht Park - Bigger, longer and uncut. Lükkasin filmi sisse ja irvitamine ning kaasalaulmine võis alata...seega kui me kell pool neli selle filmi lõpetasime olin ma suhteliselt tühjaks ennast naernud ja tuju on nüüd ekstrahea. Btw proovisin kokku lugeda, mitu korda ma seda filmi näinud olen ja jõudsin järeldusele, et vähemalt 12...aga iga kord on liiga hea ja tahaks varsti uuesti näha.
Kõik. Head Und!

1 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

uuu Catarina:D tglt oli ju uCarmen

2:21 PM  

Postita kommentaar

<< Home