esmaspäev, detsember 19, 2005

LAULMISKONKURS Kaks takti ette.

Seega Põllu pani võistluse kotti ära, kuid samas see polnud midagi nii kindel. Järgmisel kahel jäi kõigest paar punkti puudu.
See Chalize kõrvallauljatsikk laulab tõesti hästi, aga kolmanda koha saanu tüüp tundus peaaegu võistlust võitvat...ok, kõik kes seal finaalis olid pidid ju oskama laulda, seda ta ka tegi, kuid mitte piisavalt, et võita imo. Punkte sai ta aga hoopis selle eest, et mängis samal ajal erinevaid pille..süntesaator, kitarr, suupill. Asi kisub taas Eurovisiooniks ära, kus saad lisaks laulmisele punkte ka igasugu muude huvitavate omaduste eest. Ok, pilliga mängid tõesti viisi ja laulad ka viisi, kuid see on siiski ju laulmisvõistlus. Oleksid teisedki seda teadnud, et saab ka muude talentide eest punkte, siis oleks võinud näiteks Põllu hakata seal ees pallidega žongleerima, M-L saltosi viskama, mingi kolmas tont müüri laduma jne.
Tegelikult selline laulukonkurs oleks ju täitsa meeldiv, sest siis oleks ka mul lootust võita...

3 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

konkurSS* Õpi eesti keel ära, mees:D

12:34 AM  
Blogger Crazy Frog. said...

Vabandust.
Minu paha.
Aga näiteks minu teada pole eesti keeles ka sõna :D, seega õpi ise ära, mees.
Aga tegelt kui te vigu leiat mu bloggis, siis võite alati mainida ja mina õpin selle kulul. Tihtipeale ma ei tea kas kirjutatakse kokku või lahku ja panen suvaliselt, aga kui mainitaks, kuidas on õieti, siis ma ju tean.

2:21 AM  
Anonymous Anonüümne said...

Okei, ma siis norin ka veidi. Ei ole mitte "õieti", vaid "õigesti"...sõna "õieti" tähendab õigupoolest, tegelikult. Aga kui sa teed midagi õigesti, siis see tähendab, et saa ei tee valesti.
Vot;)

7:46 PM  

Postita kommentaar

<< Home