pühapäev, detsember 11, 2005

No more Mr.Bladerunner.

Slovakkias teenisime Tampsiga endale hüüdnimeks Bladerunnerid ja seda seetõttu, et olime lumelaua sepikute seas ainsad, kes snowbladedega sõitsid. Sai nendega siis sõidetud mingi 3aastat ka juba ning kuna nendega sõitmine ei pakkunud absoluutselt mitte mingit pinget enam, kuna kõik oli lihtsalt liiga lihtne nii väikeste "suuskadega", siis mõltesin et aeg on osta suusad.
Saigi siis ostetud ekstrahead, aga liiga kallid imo ja laupäeval käisin esimest korda sõitmas. Kuigi koju jõudsin peolt 7:30 ja rutz helistas mulle, kui ma veel magasin ning teatas 9:30, et 10minuti pärast oleme maja ees. Nii siis ronisingi pisikese pohmelliga üles, lisaks ka jätkuvalt veidike purjus, ajasin asjad ruttu kokku ja ronisin Kalle autosse. Võtsime veel peale thuumase ja sõitsime kohale.
Mäel oli kõik nagu iga aasta...samad pidevalt seisma jäävad tõstukid, samad ekstrapikad järjekorrad, samamoodi oli ka hinda tõstetud aina idiootsemaks ja isegi samad ankrukätteandjatest töölised olid...siiski läksime pileteid ostma..seisime ühe inimese pikkuses järjekorras 15minutit..hea teenindus. Ahjaa kogu selle aja seisis ka tõstuk ja kui pileti kätte saime ning olime 5minutit järjekorras seisnud, hakkas see lõpuks tööle. Seega asi eriti positiivselt ei alganud.
Mäest lasime paar korda alla..kuna nüüd olid jalgade all kaks korda pikemad asjandused, oli väga imelik sõita ja tekkis paar peaaegu kukkumist, kuid varsti händlisin asja ikkagi ära ja kokkuvõttes kukkusin ainult korra ja seda seetõttu, et läksin paksu lumme sõitma..edasipidi sõita oli peagi igav, kuigi kiirus oli kaks korda parem ning hakkasin selg ees harjutama..lõpuks sõitsingi juba mäe otsast alla välja selg ees ja tuju oli nummi.
Kuna kõik olid maganud mõned tunnid ainult, siis pidevalt sõita ei viitsinud ja kuna ilm oli väga mõnus, siis pikutasime lihtsalt mäe otsas ja ajasime juttu, vahepeal käisime trahteris passimas ning lõpuks viimased tund aega peale kuumutamist teised passisid ise ehitatud hüppe juures ja logelesid lihtsalt. Mina aga sõitsin.
Peale kuut tundi mäel olemist oli kõigil viitsimine otsas ja seega läksime mäelt minema...peatusime Otepääl veel mingis heas pizza restoranis, ajasime kõik endale ühe suure sisse ära ja sõitsime kodudesse ära.
Kodus sai logeleda mõned tunnid, siis võttis pissu mind Miniga peale, käisime Kalle pool, aelesime veidike seal ning vaatasime ta geikutsusid ja siis Imedeööle. Täiesti jabur üritus ikka. Inimesed on hullumas ja sahmivad poodides ringi..ja kõike seda -10% pärast? aje. Seega meie hoidsime õllede ja mitsinuudlite pealt 14kr kokku ning erilist naudingut see küll ei pakkunud mulle. Viskasime kraami Minisse ja läksime paula poole ära.
Paula pool olid katjuuša ja konx nr2...olid just vesika üles sättinud..väga hea. Ajasin katjuušaga eelmise õhtu peol toimunud jaburatest asjadest juttu ning siis kimusin üksi vesikat mingi 10minutit, sest kellegil ei tunudnud isu selle järgi olevat. mina olin rahul. Osad meist jõid absinti ja õllet, kuid minul erilist isu nende järgi peale eelmist õhtut polnud ja seega ma neid ei ostnud..pissu aga andis oma õllekese mulle, sest talle ei maitsenud jõulu porter or sth. Njah ma ei mäletagi kuna ma nii aeglaselt ühte õlut olen joonud...Nii me siis passisimegi seal..osad jõid, mina tegin mitsi nuudleid endale ja teistele, imesime piipu, rääkisime teisi inimesi, keda seal polnud taga ja nalja sai kõvasti. Varsti lükati peale Kreisiraadi video ja seda vaadates kustusin ma ära...magasin seal diivanil veidike, kuni Kalle otsustas koju ära minna ning ronisin ka masinasse ja läksime koju ära.
Tegus ja väsitav päev...pole ime, et ma täna kella kaheni magasin.