esmaspäev, detsember 12, 2005

Nässu kisub.

Kooli minnes oli suhteliselt s*tt tuju, aga mõtlesin et vähemalt saab kätte tööd, mis kõik läksid superhästi imo. Laurts ja Neegriplika tõstsid natuke mu tuju minu pikaajalise mõnitamisega ja siis hakkasid tunnid sellega, et perekonnaõpetuse 50aastane õpetaja rääkis meile sellest, et enda suguelundite katsumine tihti on mastrubeerimine jne ning tuju läks tagasi s*tta peale. Appi mis tund.
Elasime üle ja hakkasime töid kätte saama tundides...kõik hinded tulid palli võrra nõrgemad, kui ootasin, lisaks olid veel osad õpetajad, kellele ma vast eriti ei meeldi lisanud veidike omapoolset huumorit nagu Noman kirjutas ühe küsimuse vastuse kohta, mis mul enda arust läks superhästi: "A lot of crap instead of knowledge! 2.(hinne)" tore. Tuju aina tõusis. Kui veel eelviimases tunnis tuli ka üllatus TK keemias ning kuna Laurts ei kavatsenud enda tööd ära anda, vaid kiusas mind kogu töö aja silitades, üritades bonerit tekitada(inside joke). Seega tänu sellele läks ka TK nässu.
Peale kooli oli veel tulemas ka autokool, seega mingit erilist positiivsust koolist minema saamine ka ei pakkunud. Magasin enamuse tunnist maha ja ülejäänud aja, kui olin ärkvel vaatas õpetaja mind vihase näoga, aga kuna koguaeg vajusin unne tagasi, siis ei saanud midagi aru sellest, et mis ta räägib.
Lõpuks ometi tekkis hea tuju, kui sain sealt tulema, kohtusin osade sepikutega juhuslikult bussijaamas ning liikusin Andu poole filmi vaatama. Tüüpiline Usa film, kus kangelane koos oma sõbraga maksis kõigile kätte ja pani maailmat kokaga varustavatele Kolumbia meestele kotid tahad ning saatis kõik vangi või tappis ära. Võimas mees.
..ja nüüd passin kodus ning kirjutan, et teil midagi lugeda oleks...
Oi ma üldse ei imesta, et esmaspäeva loetakse kõige rõvedamaks nädalapäevaks..isegi Garfield ju vihkas seda! No vähemalt lisab positiivsust mõnusate inimestega rääkimine ja kui mul oleksid igavad klassikaaslased ja sõbrad, siis ma vast oleks ikka väga masendunud inimene. Õnneks aga on totaalselt vastupidi.