teisipäev, detsember 06, 2005

Oioioi. Lavahirm.

Selles suhtes et täna oli koor. Mina, kui mitte kõige parem laulja ajasin enamuse ajast Aikuga ja Hensuga juttu ning mõnus oli olla. Sai neist esimese üle naerda, kuna too pani autoga väikse matsu jne. Nii siis aeg lendas ja vahepeal laulsime ka, kuni koor sai läbi ja oli vaja ühte vabatahtlikut veel, kes neljapäeval 1-12klasside jõululaulude päeva läbi viiks. Aiku vastik krutskipoiss haaras mu käest kinni ja tõstis selle kõrgele õhku ning enne kui ma taipasin, mis kohe toimuma hakkab, hüüdsid paljud juba minu nime ja Jee...siis sattus õpetaja vaimustusse ja nii olengi mina koos K'ga teie jõululaulude värgi esitaja ning peate minu sõna kuulama. vot nii. Kõigele lisaks saame veel ära kolmest tunnist, mis on ka ekstramõnus. Fränki, geo ja aika...hehe.
Aga mis siis kui ma laval kõik vussi keeran ja kõvasti ning valesti laulan? oioi. Õnneks 11a's olles on aga igasugu asju rõvedaid laval tehtud niiet lavahirmu ei ole.

5 Comments:

Blogger sander said...

sa pead ette ka laulma vms?
või paned lihtsalt sinna neid sõnu projektorile, et teised näeksid?

12:06 AM  
Blogger Karoliina said...

Igatahes koolis direktsioon on sinule juba suuri lootusi pannud, kuidas sa paned sõnad projektorile ning ka mikriga või ilma kaasa laulaksid, viisi üle võtaks jne.

3:34 PM  
Blogger Crazy Frog. said...

No eks ma midagi üritan teha seal ees jah...usun et midagi tuleb ikka välja.
Aga laulda kavatsen kõvasti ja valesti, K aga laulab õieti ja mõnusalt.

6:02 PM  
Blogger Crazy Frog. said...

No eks ma midagi üritan teha seal ees jah...usun et midagi tuleb ikka välja.
Aga laulda kavatsen kõvasti ja valesti, K aga laulab õieti ja mõnusalt.

6:21 PM  
Anonymous Anonüümne said...

who the hell is K

7:24 PM  

Postita kommentaar

<< Home