kolmapäev, detsember 28, 2005

Ruubikukuubik.

See Ruubikukuubik on ikka totaalne kurjam. Lihtsalt mõeldud välja selleks, et minu suguste inimeste aju võimalikult kokku jooksutada. Proovin ma palju seda proovin kokku saada, jõuan alati järeldusele, et minu oma on praak ja võimatu kokku panna.
Maal mul polnud midagi teha ja seega tihti võtsin selle vidina kätte. 5korda mässasin sellega ligi tund aega, iga kord mõeldes, et nüüd mõtlesin välja, kuidas see ära teha, aga kokkuvõttes oli mul alati lõpus juhe lihtsalt liiga koos ega saanud aru, miks ma nii loll olen..
Kas keegi räägiks mulle selle saladuse välja, et kuidas see vidin ära lahendada? Palun!

3 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

http://www.hot.ee/javajack/ruubik/index.html see lehekülg on super...seal ta lihtsalt näitab kõik õiged käigud ära sulle:)

3:59 PM  
Anonymous Anonüümne said...

See on tõeliselt hea lehekülg...proovisin ise ka ning algul läks sassi aga natukene mõtlemist ja täpset vaatamist keeramisel....tulemuseks ongi ruubik koos....emotsioon oli tõeliselt fun

10:15 PM  
Blogger Unknown said...

mul 4 realine kas ka seda kusagil kokku saab kroovida panna või saab selle lehega mis soovitati kaa kuidagi????

10:26 PM  

Postita kommentaar

<< Home