reede, jaanuar 13, 2006

Anonüümne...aga mikspärast?

Miks paljud inimesed jätavad enda nimeks anonüümne kommenteerides?
Ma ei saa ju aru, kes siis täpselt kommenteeris ja üldse on vastik..
Okei ma mõistan, et kui käib jutt millestki nilbest, solvad mind või midagi sellist, et sa ei taha enda nime teatavaks teha, aga kui on tavaline postitus ja täiesti tavaline kommentaar, miks mitte siis kirjutada väiksesse kasti näiteks enda nime neli tähte or sth?

Tooks näiteks sellise kommentaari:

Anonymous said...
" andke teada siis kui see filmiõhtu tuleb, ja kellel on võlgasid slovakkiast siis paluks ise kokku võtta ja ära maksta kõik!:)"

Tekivad sellised küsimused, et...
Et siis kellele me täpselt teada anname?
Või siis et kellele me maksame ja mille eest üldse?
Ma ju ei jäta anonüümset kirja teie kodu ukse taha lausega, et too mulle raha ära.
wtd, m8s?

..ja ma ei ole pahane vaid lihtsalt selline soov oleks. Lihtsam mulle ja ka teile. Võtke pissust eeskuju.

1 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

saab tehtud! ja kes mulle joogi eest sisse jäi saab kümpi!

12:20 AM  

Postita kommentaar

<< Home