reede, jaanuar 27, 2006

FUTBOLIIT!

Üks pilt Eesti koondise kohta rääkiva suvalise artikli peale ja ma tunnen juba külmavärinaid, aga kui tuleb kohe nii mõnus uudis nagu nüüd tuli, lööb välja raskekujuline krooniline futboliit.
Eesti koondis alagrupis koos Inglismaaga! Faking mõnus. Huvitav huvitav, kas staadion müüakse välja? NO SHIT! Krt, pean erutust hetkel tagasi hoidma. Oi kuidas ma tahaks, et me paneks neile saarlastele kotid taha! Paaaaalun. Igatahes muidu ka üks tugevamaid alagruppe ja põnevaid mänge on küllaga. Näiteks venkud soovivad jälle tappa saada, horvaatidele tuleb tagasi teha, andorrakad uuesti pihuks ja põrmuks teha, iisraeli kutte veidike loputada ning makedoonlastele tuleb lihtsalt kolki anda.
Krt, ma ei suuda neid mänge ära oodata. Võiks juba peale alata! Eu, pissu ja rutz ning kes veel kaasa tulla tahab, et see aasta hakkame regulaarselt käima! Ja ei vaidle midagi.
JALGPALL!!!

3 Comments:

Blogger Wikmanipoisilik džentelmen said...

Soovitan soojalt regulaarselt ka meistrika mänge käia vaatamas. Neis on rohkem, kui ajalehe vahendusel arvata võib :)

7:37 PM  
Anonymous Anonüümne said...

Shotlasest sõber sajatas täna väga pikalt ja kurjalt, kui teada sai, et shotlased prantslastega mängima peavad.

Those fucking french!

Inglismaa kohta aga ütles, et neile oleks nad kah taha pannud. Nii et great minds think alike ;)

8:26 PM  
Blogger Crazy Frog. said...

sorry aa mulle need meistrikad eriti ei istu:)
vist selle pärast ka et ma ei tunne ühtegi mängijat nendest.

aga Shotlased on lihtsalt superlahedad mehed kõik!!

3:23 PM  

Postita kommentaar

<< Home