esmaspäev, jaanuar 23, 2006

Kaine pidu.

Kui ma laupäeval silmad lahti tegin, oli kell 1päeval, kuid ma olin jätkuvalt veidike švipsis ja nii ma kasisingi teleka ette pikutama, kuni sain kaineks, millele järgnes mõnna peavalu. Nii ta siis valutaski...aina edasi ja edasi ning rohtu ka ei leidnud. aaah. Elasin üle ning chillisin lihtsalt kodus ja ootasin õhtut, et uuesti peole liikuda, kuigi erilist energiat just polnud.
Kell 8 korjasid potsataja, G ja Luuni mind peale ja liikusime eelmise õhtu üle nalja tehes Karo ja K sünnipäevapeole. Inimesi oli täitsa korralikult juba ning vesikas ka üles sätitud ja sinna ma ka kohe liikusin, kuna seal paiknes kõvasti sõpru ning kuna alkoisu puudus, nautisin pigem popsutamist. Kuna ka eriline isu oli kogu päeva puudunud, oli nüüd kõht jõhkralt tühi ja edasi tegelesin söömise ja toidu kallal vingumisega.
Pidu hakkas tänu alkoholile tuure peagi üles võtma ja nii ma sain vaadata, kuidas inimesed halva muusika järgi tantsivad ning sain taaskord vinguda. Aga tegelikult oli mul ka ikka põhjust vingats olla, kuna salati sees oli hapukurk!, pea oli valutanud viimased 6tundi, alko isu puudus ja no muusika üle vingusid tegelikult kõik. Meie kõigi päästjaks osutus aga paula, kes lükkas enda muusika peale, mille peale kõvasti rohkem inimesi liikus tantsule, mina aga tsillisin laua taga edasi. Aga tegelikult oli ka mul vägagi hea olla, kuna istujatega oli väga mõnus rääkida, samal ajal piipu popsutades ja kõigele lisaks tegid head tüdrukud mulle järjest massaaži, seega oli superhea olla. Kokku 5tüdrukut ja mingi tund aega vist. Ahjaa, potsataja vaatas, et kõik teevad ja tahtis mulle ka teha, seega kuus tüdrukut. Nii ühe koha peal kainena mõnuledes jäin ma arvatavasti kõigest äktsionist küll ilma, aga ise olin superrahul ja kui L'iga sai kell 1 koju ära, kasutasin kohe võimalust ning kasisin koju ära välja magama, kuna eelmine õhtu oli liigselt energiat ära imenud...
..oh kui head 13tundi und need olid!