esmaspäev, jaanuar 30, 2006

Päevalaul.

Tänaseks päevalauluks on "Lennä Nykäsen Matti", mis on Soome filmi "Matti - põrgu on kangelastele" põhilaul. Kui seda lasti eile filmireklaamis, siis Cinemanias ja hiljem veelkord reklaamis, siis see lugu kammis mul pea nii ära, et kuigi ainuke sõna millest ma aru sain oli Matti, laulsin ma seda pidevalt mõttes oma leiutatud Soome keelsete sõnadega, mis riimiga kokku sobisid. Täna aga ümisesin laulu kogu aja koolis ja rutz sai lõpuks päris vihaseks. Õnneks ei löönud, aga pahat haisu tekitas küll.
Eile õhtul panin ka selle tõmbama ja nüüd olen ootel...

Seega....LENNÄ NÜKASEN MATTI!

3 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

Eesti keeles on sarnane lugu olnud kunagi sõnadega "Lenda Jüri Gagarin, lenda!".

8:14 PM  
Anonymous Anonüümne said...

pahat haisu tekitas küll < türa me oleme ikka täiesti haiged lapsed.

8:17 PM  
Blogger sander said...

see on lahe laul jah :D
minu leiutatud sõnad (nagu sinagi proovisid leiutada) olid 'vello nükanen matti' :D
kummitab jah see kuramuse laul :P

9:24 PM  

Postita kommentaar

<< Home