pühapäev, jaanuar 29, 2006

Soovid hakata karsklaseks? Mine Slovakkiasse!

Mis minust küll saanud on? Enne Slovakkiat oli iga nädalavahetus ainult pidu pidu pidu. Nüüd aga olen kolme nädala jooksul ainult korra alkot joonud ja pidutsenud, eelistanud kodus puhkamist pidudele, koolis olen muutunud korralikus ja kui mul reede õhtul polnud kedagi kodus, ei suutnud ega tahtnud siin möllu korraldada ning läksin parem kell 12magama, laupäeva aga veetsin maal tööd tehes. Olen muutunud Tubliks! oioi.

Btw ma pole ainuke Tubli peale Slovakkias üleelatut vaid ka kašmaar ei ole enam endine! Slovakkia rikub inimesi! Paha paha koht, kuid siiski SK Mälleri meelispaik.

Seega loogiliselt võttes peaks asi välja nägema selline...
Et kui Slovakkias viibitud nädal aega teeb MEIST head inimesed, siis peaks kogu selle riigi elanikud olema perfektsed ja seega peaks EU olema kuramuse õnnelik, et ta sai enda ridadesse sellise riigi!

2 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

Jah , ma tean sõber.

Minuga juhtus eelmine aasta täpselt samuti. Aga see aasta, kuna ma olin Slovakkias suhteliselt korralik (loe: isegi tilliga ei vehkinud) siis nüüd probleemid puudvad.

5:58 PM  
Blogger Crazy Frog. said...

No õnneks kannikaid sai ikka näha ja tilliga sa ei vehkinud ju lihtsalt kaamera ees, aga toakaaslased said muidu ikka seda "nautida".

7:54 PM  

Postita kommentaar

<< Home