esmaspäev, jaanuar 09, 2006

Spordiklubi Mäller talvepäevad Slovakkias.

Seega täna lõuna ajal jõudsin elusa ja tervena, veidike odavast alkoholist läbi imbununa tagasi Slovakkia trippilt. Hetkel ma küll sündmustest absoluutselt ei jõua kirjutada, vaid lähen hoopis magama ära, kuna selline reis, kus päeval 7tundi jutti tegutsed suusatamisega ja õhtul pidutsed nii kaua, et uneaega on vägagi vähe, tapab täiesti ära...
Kuid nii palju mainin, et kuigi eelmine aasta oli Slovakkia reis mu elu parim ja ei ootanud tükk aega enam mingitki, mis selle üle trumpaks, siis siiski see toimus ning ma olen selle reisiga superrahul. Jah, meil toimus igasugu jamasid, nagu kokkupuuted politseiga, hotellist väljatõstmine jne, kuid selline grupp nagu meil oli(supermõnus), suhtus kõikidesse tagasilöökidesse positiivselt ja naeruga, et sellised asjad muutsid reisi hoopis perfektsemaks.
Igastahes see on kindel, et elu on elamiseks, mitte näiteks kodus arvuti taga passimiseks!
Seega mina jään küll järgmise aasta 2jaanuari ootama, kui reisijuht M'il veel soovi seda korraldada on.