kolmapäev, jaanuar 11, 2006

Spordiklubi Mäller.

Spordiklubi Mäller loodi aastal 2006, 5ndal veebruaril.
Loomise hetkel olid meist enamus liigse alkoholi tarbimise tõttu ülejoobes.

SK Mäller põhialadeks on:
-Suusatamine/Lumelauatamine. Mulle väga tundub, et bladerunnerid ühineda ei saa.
-Joomine. Eriti maitseb SK Mällerile Kozel(Kösel, Kasjoll, Kotsel..nimeta kuidas soovid) ja UM.
-Linnade põletamine. Kui mängud käivad võitjalauas, siis hetkel juhib rutz, kellele tiitel ei tulnud kergelt. Selleks oli vaja mängida minuga 2 ja pool tundi ühte mängu.
-Mälumäng ja orienteerumine. Neid alasid loevad SK Mälleri aladeks vaid osad, mina aga tunnistan esimest kolme kõigest hetkel.

SK Mälleri liikmed:
-Kõik liikmed pole veel ära määratud ja liitumine pole midagi nii lihtne. Selleks tuleb saavutada teiste meeste restepka, järgida reegleid, lagastada ööbimispaika jne.

SK Mälleri reegleid:
-autor rutz- "Kõik Mälleri liikmed on võrdsed!"
-autoriks mäluauk(ma ei mäleta kes meist seda ütles)- "SK Mälleri liiget kohates(ntx klubis) tuleks anda SK Mälleri stiilis restepkat!"
-imo- "Kõik SK Mälleri liikmed peavad olema ära joonud vähemalt 2liitrit UM'i ja Kozeli kümmepakki!"
-"Liikmeks võid kandideerida vaid siis, kui oled vähemalt korra meie liidri M. V. juhtimisel Slovakkias suusareisil pidutsemas käinud.
-imo- "SK Mälleri liikmed ei tohiks vahele jätta iga-aastast Slovakkia reisi labase vabandusega nagu: "Vabandust, aga ma lähen Havaile."!"

SK Mälleri liikmeid kirjeldavad veel hästi mõisted:
-Umbes Mälleris
-Umbes M*nn
-Ummis

SK Mälleri ideed:
-Saada sponsoriks UM.
-Hakata Eestisse UMi sisse tooma, et rikkaks saada.
-Minna iga aasta tagasi Slovakkiasse pidutsema.

PS: SK Mälleri liikmed võiksid lisada oma arvamusi, korrigeerida minu vigu ja tuletada meelde veel fakte.

4 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

andke teada siis kui see filmiõhtu tuleb, ja kellel on võlgasid slovakkiast siis paluks ise kokku võtta ja ära maksta kõik!:)

2:40 PM  
Anonymous Anonüümne said...

keegi võiks orkutisse ka mälleri community teha!

11:51 PM  
Blogger micmite said...

selles mõttes, et lauses: "loodi 2006ndal aastal 5ndal veebruaril" on minu arust väike grammatiline viga kui mitte öelda kummaline möödapanek, vaata üle :). tähenärija, nagu ma olen.

6:57 AM  
Blogger Crazy Frog. said...

kurjam
on ikka suur viga:)
minu paha
ideeks oli et kirjutan viiendal jaanuaril ikkagi.

3:25 PM  

Postita kommentaar

<< Home