esmaspäev, jaanuar 23, 2006

Tants ja trall

Kuna kohe-kohe sõbrapäeval on tulemas meie kooli retroball, kus esineb ei keegi muu kui Uno Loop, siis tekkis järsult kõigil soov tantsima õppida. Mina aga sinna minna ei saa, aga ikkagi tahtsin selgeks saada põhisammud.
Seega kasekest ja tema tantsusepikut vaadates, kes kõik sammud ette tegid, hakkas mingi 30inimest(peaaegu kõik meie klassist) tantsu lööma. Täna oli siis see päev, kus poisid ei pidanud tüdrukuid taga ajama nagu tavaliselt vaid vastupidi, kuna lihtsalt 8poisi kohta oli 22naissoost tantsunäljas isikut. Seega oli poistel suur valik ja minu omaks sai ortsik. Nalja sai, selgeks sai ja väga mõnus oli üldse, kuigi mu tantsupartner otsustas vahepeal ise juhtimise üle võtta ning mina langesin naise rolli. Ahjaa, tüdrukute kehalise õpetaja kiitis mind ja uuris kas ma olen kuskil tantsulaagris käinud. rofl.
Igastahes nüüd ma oskan teha igasugu vigureid tantsuplatsil, aga ma ei tea nende sammude nimesid kahjuks. Äkki keegi mainiks mulle, et mis nende tantsude nimed olid?

3 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

Ma tunnen lausa kohustust mainida ära need tantsud, mida õppisime:

1. oli aeglane valss, kus sammud olid järgmised: paremale pööre, üleminek ja vasakule pööre

2. oli rumba, kus sammud olid: põhisamm, lahkuheide ja tüdruku pööre

ja korraks proovisime ka sambat, millega jäime poole peale...

Ja pean tunnistama, et Märt, sa olid tõeliselt tubli:)

4:58 PM  
Blogger sander said...

täitsa tore oli tegelikult, kuigi ma failisin päris palju. sorry kati :D aga võib-olla saan asja selgeks, kes teab, see valss läks mul enda arvates päris hästi juba lõpupoole :D

7:30 PM  
Anonymous Anonüümne said...

te kõik olite tublid(K)

11:38 PM  

Postita kommentaar

<< Home