kolmapäev, veebruar 15, 2006

Avastus.

Enne lennukile astumist tuleb alati läbida see rõvedalt piiksuv metallidetektor. Ma ei salli seda, kuna see iga kord leiab see mul taskust midagi huvitavat, mis on lennukipardale keelatud viia. A la jahipüssipadrunikest jne.
Igatahes Slovakkias enne pardale minekut kontrollisin kõik taskud hoolega läbi ja olin kindel, et nüüd olen puhas poiss. Astusin siis kartlikult sealt väravast läbi ning success!, masin ei piibitanud ja ütlesin rõõmsalt "hurraa". Mille peale astuti mulle ligi ja kästi käed ning jalad harki ajada ning tehti pisike läbiotsing. lol.
Seega kui masin ei piiksu, ärge kunagi kasutage rahvusvahelisi rõõmu väljendavaid sõnu. Ütelge lihtsalt "Nii tore!".

1 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

see oli ikka päris naljakas, kui sa tookord selle padruni taskust välja võtsid :D

6:52 PM  

Postita kommentaar

<< Home