laupäev, veebruar 25, 2006

Jätkata?

Viimasel ajal on toimunud väga mõnusaid üritusi, kuid minu kevadväsimusest tingituna, pole ma eriti midagi viitsinud kirja panna, nagu te siin vast märganud juba olete.
Alustades "HMÕ" Skeemiga, mis oli täisa mõnus pidu. Järgnevalt kasmaari juures käiguga, kus sain küll liiga palju males tuupi, aga oli siiski hea. Siis veel klassiekskursioon Käärikule, kus panime rebelit, et meie eest vastutavat tüdrukute kehalise õpetajat närvi ajada, siis veel kuumutasime õhtul, sain veidike massaži välja nuruda ja üldse mõnus. Muidugi veel kõik need tunnid H.M.'i garaažis, kus sai tuunitud paula praegust kallimat rohelist žigulid - toolidelt katte maha rebimine, juppide ära kangutamine/raua saega saagimine, et sametiga uksi vooderdada, üleni puhtaks nühkimine jne ning hiljem öösse veninud kiiremad ringid sellega koolipäeval(millest ma parem ei räägi). Ja muidugi ei saa ära unustada paula ja M-M'i sünnipäeva, mis oli tõesti viimase aja parim pidu! Tänan. Sellest plaan ka veidike rääkida, kuid eelnevad tegevused jäävadki vast sinnapaika ning ei jõua neist pikemalt kirjutada.

Vahepeal mul tegelikult lausa tekkis soov see bloggeerimine ära lõpetada, sest peaeesmärk, vähemalt aasta otsa tegeleda, sai ju täidetud. Lisaks veel kuhjusid igasugu värgid, millest tahtsin kirjutada, kuid lihtsalt polnud aega, viitsimist või lihtsalt ei huvitanud. Ah, eks ma vaikselt siis mõtlen, kas ei või jah. Sest lugejaid mul isegi on, vahetevahel vupsan Postimehestki läbi ja kunagi oleks ju täitsa mõnus lugeda.
Hmm..

5 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

Ära lõpeta ära, Märt:)

12:15 PM  
Anonymous Anonüümne said...

Mina arvan ka, et ei tohi

2:51 PM  
Blogger mad said...

mina arvan, et sina, Märt, ei tohi kindlasti seda nalja ära lõpetada. kes veel mainiks minu nibuneete oma blogis, eks;D

8:21 PM  
Anonymous Anonüümne said...

märt on lahe :)

9:11 PM  
Blogger Crazy Frog. said...

oh, mis te nüüd:D!

11:47 PM  

Postita kommentaar

<< Home