kolmapäev, veebruar 08, 2006

Kuramuse Pissu

Eilne ja tänane päev jäid lihtsalt kripeldama, kuigi olid mõnusad päevad.
Põhjuseks- Pissu. Alustuseks oli tal piisavalt ülbust, et minult võtta maletšempioni tiitel, mida olin hoidnud juba pea 10mängu. Kui veel sellest vähe oleks võitis ta minult veel ühe õlle ka ära! Ja seda veel jalgpallis, ehk siis eriline löök allapoole vööd. Leppisime siis enne mängu kokku, et kumma meeskond teise oma kehalises võidab, ostab kaotanu talle õltsi. Algus sujus kenasti - aux ja konx nr1 lammutasid ees, räx tegi kaitses tööd ja mina võtsin imetõrjetega ära vastaste lööke. Juhtisime kenast 5minutit enne lõppu, kui järsku läks midagi vussi. Neamd toksasid sisse paar väravat, taha jäädes läksin vihaselt ka rünnakusse, aga sedasi tuli veel väravaid juurde ja nii pidingi tunnistama ennast õllekaotajaks.
Kuid siiski pole hullu, sest maletšempioni tiitli kavatsen kohe tagasi saada ja kuna M kaotas mulle esmaspäeval kaks õllet, kui mina viskasin keskväljalt palli korvi, siis olen jätkuvalt ühega plussis.