teisipäev, veebruar 07, 2006

"Ülisuur mina"

Eileseks oli meil küll vastikult palju õppida ning plaan oligi kõik üle vaadata tubli õpilasena. Kuid nagu tavaliselt juhtub, lükkasin osad asjad edasi, mõndade kohta sain puksid, paar asja tegin koolis ära ning midagi eriti seega selgeks ei saanud. Suuresti oli selles süüdi andu ja kasmaar, kes läksid ülikooli kohvikusse malet mängima ja kuna ma olin samal päeval just pissult pähe saanud, siis otsustasin kaasa minna, et võita.
Tellisime siis jooki, non-alkoholi, ning kasmaar ja andu hakkasid mängima. Mina pidin olema võitjalauas, seega olin kodust kaasa võtnud raamatu "Tõde ja õigus", et midagigi õppida. Seegi läks nässu ja põneva mängu tõttu sain loetud ainult lehekülje. Kasmaar igatahes võitis ja mina sain omakorda talle pähe teha. Viimase matši ajasin ma hästi kiireks ning lahtiseks, kuna meil oli plaan ka kinno minna, kuid alguseni oli vägagi vähe aega. Nii ma jõudsingi šahh-matini paar minutit enne liikuma asumist ning siis kimasime kähku Sadama teatrisse. Kohale jõudes aga avastasime, et filmi alguseni on veel kõvasti aega ja kuna see pidi rääkima Mäkki kiirtoidu kahjulikkusest tervisele, siis läksime kasmaariga sealt veidike näksimist võtma.
Tagasi jõudes olid kõik juba saalis ja kui me oma friikartulitega sisse jooksime vaatasid osad päris kahtlaselt meid.
Igatahes nüüd siis filmist. "Supersize Me" oli pealkiri ning minu arvamus sellest oli perfektne. Seda seetõttu, et lõpuks ometi suutis keegi USA-katele ära näidata, kui peast lollid nad on ja kuidas nad oma tervist hävitavad kiirtoiduga. Idee seisnes siis selles, et üks mees otsustas alustada McDonaldsi dieeti ning süüa kuu aega vaid selle ketti tooteid. Igatahes tuli välja, et selline asi on nii ohtlik, et filmi tehes tüüp riskis nii kõvasti enda eluga, et omas ohtu selle toidu kätte ära surra. Kõik arstid soovitasid tal asja lõpetada, kui ta ei soovi kirstus lõpetada.
No kui teil tekkis soov seda vaatama minna ja võimalus on, siis mina soovitan kõvasti. Endal kadus küll Mäkki isu vähemalt kuuks ajaks ära..

2 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

Kas sa oled hakanud teadlikult grammatikale ja komadele mõtlema?:P
Vigu on vähe:
1.mitte "mõndade", vaid "mõnede"
2.Sadamateater kirjutatakse kokku
3.mitte "selle ketti tooteid", vaid "selle keti tooteid"(üks t-täht siis)

Ja see film on tõesti hea...

4:57 PM  
Blogger Crazy Frog. said...

hehe
eks ma ole neid koguaeg kasutanud;)

7:23 PM  

Postita kommentaar

<< Home