pühapäev, veebruar 05, 2006

Nii palju siis korralikust minust...

Selle nädalvahetuseni olin alkot tarbinud peale Slovakkiat vaid korra ja mõtlesin, et oi küll ma olen korralik. Aga vot sulle nalja...reede ja laupäev rikkusid asja ikka korralikult ära.
Seega reedel mindi paula poole ja plaan oli ka minna edasi, kuna valikuid, kuhu minna, oli lausa lausa kuus. Kuna siis oli selline idee, mõtlesime ka veidike juua ennem. Mõeldud-tehtud...liikusime konxidega poodi. Kuna aga niisama juua on veidike nõme, otsustasime teha viinuškamalet. Reeglid siis sellised, et kui võtad ära vastase nupu, võtad ära ka pitsi, mis asendab kuningat mõlemal mängijal. Nagu arvata on, siis võitja on lõpus rohkem sodi kui teine mängija. Tundus olevat täitsa hea idee ja peale poodi liikusime masti poole malet ja vesikat võtma. Seal aga märkasin ma midagi vapustavat - seda õiget vanakooli telekamängu, kus on peal Super Mario, Duck hunt, Tank, Kauboide laskmine jne. Peale pisikest veenmist võtsime ka selle kaasa ning asusime liikvele.
Kõndisime ja kõndisime...mast muidugi pidi jooksma, kuna ei viitsinud mantlit eest kinni panna ja vot sulle nalja...paula maja ukse ees suutis ta jää peal pikali käia. Vesikakott lendas maha, käis "klirrr" ja mast ronis püsti ning korrutas: "palun ole korras..", kuid kotti liigutades oli selge, et vaas puruks ja mis seal ikka. Suudeti ära lõhkuda järjekordne Rutzile kuuluv vesika osa. Mina rõõmsalt muigasin.
Selle väikse äparduse pärast aga keegi eriti ei põdenud ning lihtsalt tehti uus vaas plastikpudelist. Polnud sellel midagi viga ja nauditi ka seda. Seega jõime õllet, nautisime piipu ja "Kreisi raadiot".
Peagi alustasime konx nr1-ga aga viinuškamalet. Esimese pitsi sai alla kulistada tema ja mäng hakkas hoogu koguma. Mingi aeg aga noppisin platsilt ära konxi lippu ja mäng muutus ebavõrdseks. Kuna aga iga nupp, mille ära võtsid võrdus pitsiga, siis peale kaheksat nuppu tuju neid võtta eriti polnud enam. Otsustasime väikse pausi kasuks. Esimese asjana oli mul soov mängida masti telekamängul leget Tanki, aga minu kurvastuseks oli ka mäng masti käes katki läinud. Mis seal ikka. Tegime hoopis olümpiamänge Kalle mobiili peal. Sain haledalt kõigilt pähe, aga tuju oli siiski väga hea. Peale 20minutit pausi male jätkus. Hakkasin vaikselt valmistuma šahh-matiks, kuid kuna mul läks liiga hästi seal mängus, võtsin ma ka rohkem pitse sisse, mis sai ka saatuslikuks. Nimelt kasutas olukorda ära konx ja noppis ära ka minu lipu. Õnneks olin ma aga juba piisava edu sisse saanud ja peale pikki "mõtlemispause"(mida teesklesin, et ei peaks järjest jooma) ja pudeli tühjaks saamist, tegin otsustava käigu ära ja konx nr1 tunnistas ennast lööduks. Šahh-matt.
Võitnud küll olin aga nüüd tahtsin peole minna, kuid keegi eriti peale malemängurite polnud peaaegu üldse joobes ja nii jäi see idee ära. Nii me siis jäimegi sinna ja oli ka väga mõnus. Paula tegi süüa - mäletan, et sõin kõvasti, aga ei mäletanud, mida ma sõin. Siiski toit oli väga hea, vaatamata faktile, et ka paula oli täitsa toredalt purjus.
Igatahes aeg läks vägagi kiiresti ja peagi hakkasid inimesed kodudesse ära liikuma. Viimastena olime seal veel mina, paula, mast, L ja potsataja. Üllatas mind näiteks see, et kui astusin sisse vannituppa, oli potsataja rinnahoidjate väel ja päev läks kohe ilusamaks. hehe. Tänud. Kell 3tuli mulle Kalle järgi ja sõitsime koju ära. Kuna enesetunne just kõige perfektsem polnud, lasin tal ennast veel enne kodu maha panna ja kõndisin end kainemaks.
Seega reedeõhtu polnud just kõige tublima poisi oma. vups.

3 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

Niiniinii Märt kallis!!!
Hakkan siis vaikselt andma oma panust sinu lõpukirjandisse, nagu sa palusid...Püüan seda teha nii tihti kui jõuan siis.
1.Grammatiliselt ei ole korrektne öelda "ennem", vaid "enne".
2.Mitte "õllet", vaid "õlut".
3."aga" ees käib koma ikka ka:)
4.Ja "reede õhtu" kirjutatakse ka lahku:D

P.S. Mitte ainult Paul ei kokanud, seega võid sa mulle 10kr koolis maksta söögi eest. Raha jäigi natuke puudu.

Okei, nüüd olen ma oma anonüümsuse küll minetanud vist...

10:08 PM  
Blogger Crazy Frog. said...

aitäh
muid vigu võid parandada edasi aga mitte õllet:D!

aga toiduga on nii et ma ei mäleta täpselt kas ma sõin seda või mitte:)!

11:14 PM  
Anonymous Anonüümne said...

Grammatiliselt ei ole vale öelda "ennem". Sel juhul on tähendus lihtsalt teine- "pigem".

10:17 PM  

Postita kommentaar

<< Home