neljapäev, veebruar 16, 2006

VÄGA positiivne päev.

Kuna eile sai õppimisele käega löödud ning liikusin hoopis Püssirohtu hokit vaatama(läti-USA 3-3, super!) ning väga odavata püssika punast jooma, siis erilist tuju esimesse tundi minna polnud. Pidi tulema bioloogia KT, kuid vot sulle nalja, õpetaja ei ilmunud kohale ja ajasime lihtsalt juttu. Teise tunni asemel tuli hoopis kooli kevadkontserdi proov ja fränkisse seetõttu ei tulnud minna. Kolmandas tunnis vaatasime kogu aja mingisugust seksiõpetusefilmi. Neljandas tunnis ma isegi käisin ja üritasin matemaatikast arugi saada, kuid ilma tulemusteta. Järgnevalt hakkas aga Kiku sõit ja kasisime koolist paula poole vaatama. Kimusime vesikat ja nautisime järjekordset kulda. Ahjaa..paula toitu rottisime ka nii kuis suutsime. Lisaks veel Arvuti ja Lokoloogia, kus lihtsalt tuleb kohal käia, et sind puudujaks ei märgitaks. Päeva lõpus võitsime veel paralleelklassi naiskonda kossus neljakesi viie vastu mängides ilma igasugu probleemideta ning siis veel rutzilt ühe õlle keskväljalt tabamise eest. Seega päeva lõpus oli ikka kuramuse hea olla.

Ainus nõme asi oli päeva jooksul see, et koorijuhataja ajas mind koorist minema, et ma enne tähtsaid esinemisi Slovakkias ära käisin. Nii palju siis vist ka ideest minna Saksamaale. Ah, nagunii ei meeldi see vastik riik mulle. Väga ei pabista seega, sest hea päev oli!

6 Comments:

Blogger mad said...

kuule, see ei tohiks küll häirida. lauri ka tuljakule ei tule, aga saksamaale küll:)
tuled ikka saksamaale, seal saab lõbus olema kindlasti;)

3:25 PM  
Anonymous Anonüümne said...

saksamaa ja koori konkurss kaks eri asja märt:)

3:52 PM  
Blogger Crazy Frog. said...

oh, siis vb isegi ikkagi tulen:)
aga peale lauri, matsi ja sinu, Maldi, keegi veel tulemas?

4:36 PM  
Anonymous Anonüümne said...

"kevadkontsert" ja "paralleelklass" kirjutatakse kokku;)

5:20 PM  
Anonymous Anonüümne said...

muide see perekonnaõpetuses vaadatud film oli ikka rohkem sugurakkudest:D Ei saa mina aru, kus sa seda seksi seal nägid?

12:35 PM  
Blogger mad said...

noh, elen-kristel ja helena-hanna, kas rahi ka ei tulnud mitte..pole üldse kindel, peaks oma paberi ära viima(:
aga mina olen täiesti piisav põhjus igastahes tulemiseks, alati olen;D
i have big ego and i can't deny..(8)

7:27 PM  

Postita kommentaar

<< Home