neljapäev, märts 09, 2006

001,002...

Peale nelja päeva otsimist tekkis tunne, et tuleb vist minna pealinna, et seal presidendi auto numbrimärki uurida, mis minu teada on 001. Kuid eile koju liikudes tervitas mind ilus üllatus kaubamaja parklas - 001! Ei oleks arvanudki, et see mu tuju nii kõvasti tõstab. Nagu ma poleks veel piisavalt rahul, sõitis järgmine moment minust mööda veel 002'ki, kuid 003'me ma enam ei näinud.
Igatahes infoks teile - numbrimärgid 007med kuuluvad põhiliselt suurtele rikkurite džiipidele. Kõik soovivad olla ägedad salaagendid? Teine avastus on aga see, et registrimärki 020 on kõige rohkem. Lihtsalt ükskõik kuhu ma ka ei vaata, seal see jälle on. Imelik.
Kellelgi infot on, kuhu hetkel pargitud 003?

5 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

Palju õnne:D

9:00 PM  
Anonymous Anonüümne said...

ja kui sul üks päev hädasti on 020-i vaja siis ei tule see närakas kuskilt...:D

9:39 PM  
Blogger Paul said...

Kui sa ükskord 958ni jõuad, siis tule minu juurde.

6:41 PM  
Blogger Crazy Frog. said...

okei, näeme siis 40aasta pärast paula!
ja vaata et sa siis veel oma selleks ajaks 68aastast uunikumi maha pole müünud!

6:59 PM  
Anonymous Anonüümne said...

055, 039 ja 071 siis minu maja ümbrusest lähimatest numbritest leitavad:)

1:38 PM  

Postita kommentaar

<< Home