reede, märts 10, 2006

Hokai / Genialistid.

Inspireerituna Tali OM'ist tekkis soov kohe ka ise hokit teha. Nii me olime korra juba masti, sassi ja tsikkidega teinud, kuid pärast mängu lubasin, et ma seda enam ei tee, kui mul normaalseid uiske pole. Nimelt hõõrusid need kooliraisad mu jalad nii lõhki lihtsalt. Kuid kuna mina, heltsmees ja metslane võitsime masti, sassi ja luunit, jäi mul pisike soov veel seda teha alles.
Nii ka juhtus kolmapäeval, kui eelmisel päeval sai veidike palju õllet joodud ja koolis olla soovi eriti polnud. Nii me läksime mastiga eelviimasest tunnist ära ja võtsime uisud ning kepid ja tegime kahekesi mängu. Järgmisel tunnil ühinesid meiega ka sass, räx ja paljud teised ning lõpuks tegime lausa viis kuue vastu mängu. mõnus, kuigi tuli vastu võtta kaotus. Päike, värske õhk, kiirus, kedagi tabades sai ta haiget ja teised faktorid tegid mängu lihtsalt perfektseks. Kolmandaks tunniks jäi meid järgi veel kuus ja nii toimus mäng 3on3 ja nüüd me purustasime vastased probleemideta ära. Pärast kolme tundi naudingut olid jalad aga nii surnud ja katki, et jätkata polnud võimalik ja nii viskasime uisud varna ja kasisime kodudesse ära.
Kodus jõudsin olla vaid tunnikese ja juba läksin vanematega välja sööma. Shakespeare toit on ikka väga hea raisk!
Edasi liikusin masti poole ja tegime ühe partii malet, kus tuli tunnistada kaotust, kuid samas tema omas koduväljaku eelist. Järgnevalt oli meil kindel plaan minna Genialistide kontserdile, kuid kuna male oli veidike pikale veninud, läks meil üsna kiireks. Lisaks sellele pidi mast rääkima juttu vastukõndinud tüübiga, pidime ära lahendama mõned joogid L'i pool, läbima teekonna Sõbramajani ja sealt kähku tagasi liikuma, et tuld kaupsist osta, kuumutama ja kui me sisse lõpuks jõudsime saime veel veidike puhata jalgu ja siis juba algustasidki Genialistid. Ahjaa...vahepeal saime kokku ka kõigi teiste sepikute ja piffidega, kes olid kuulama tulnud. Nii, mis ma siis kontserdist ka räägin...kõik oli eriti hea, mängiti kõiki tuntud palu, et inimesed pidevalt hoos ikka oleks, tehti nalja laval ja kiitmata ei saa jätta kahte naist laval. Lihtsalt liigafuckinghead! Peate neid ise nägema. Boonusena veel väga ilusad ka. hehe. Me trügisime kümnekesi ruttu ka lava ette ja seal oli parem möllata, karata, massaaži saada, kaasa laulda, karjuda ajee, plaksutada jne. Lihtsalt kõik oli liiga hea! Kuradi liiga hea!
Nagu karta oligi olin ma kell 1 lõpuks nii väsinud, et kasisin otse voodisse. 3tundi hokit ja 3tundi Genialistide muusika järgi karglemist ühel päeval tapab ikka väga ära ja kuigi oli koolipäev ei suutnud ma varem ärgata, kui alles siis, kui teistel koolipäev lõppes. Nii ma ajasin ennast üllatunult 14:30 üles ja irvitasin rõõmsalt. aje.