neljapäev, märts 02, 2006

Wanna play?

Mida teha üksi koju kõndides? Või hoopis bussis tuima näoga kodu poole loksudes? Või siis hoopis oodates ühistransporti, mis su koju ära viiks? Mõlgutada omi mõtteid? Kuramus, ega mul neid peas nii palju ka pole, et peale seitset igavat koolitundi iga päev neid veel hiljem ka alles oleks. Aga miks mitte jälgida kõikide mööduvate masinate registrinumbreid?
Et siis kuskilt ma kuulsin järgnevat igavuse peletamise mängu...vaadata sõidukite numbrimärke ning peab saama neid numbreid järjest. hmm..mitte just kõige parem seletus. Ehk siis esimese punkti saad kirja, kui näeb autot numbriga näiteks 000KEK, järgmise 001GEI, siis tuleb näha 002HUI jne. Võitjaks on siis see, kes näeb ära kõik 1000numbrimärki õiges järjestuses ning viimasena tuleb 999KAK. Mõistate? Keegi soovib võistelda?
Igatahes kuna mul oli täna jube igav bussipeatuses ja mulle juhuslikult meenus see mäng, siis tegin katset...tulemus: peale mitmeid sadu autosid ei tulnud ega tulnud see kuramuse 000 ja kui ma peale poolt tundi üritamist koduväravani jõudsin ja ikka ainult 777 ja 666 mööda panid, siis ajas see mäng mu ikka tõsiselt vihale. Kas üldse 000 on olemas või algabki peale 001'ga???

Aga ma ei kavatsegi alla anda!
Never give up, never surrender!

8 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

Mäng algabki tegelikult 001ga :P

Peale kuskil neljakuist mängimist ei ole ma veel 000'i näinud, küll aga otsin aktiivselt alles numbrimärki 018.

Tegelikult ei ole üldse nii lihtne, kui esialgu kõlab :D

7:10 PM  
Anonymous Anonüümne said...

NOLIFEERid olete mehed. NOliferid

8:56 PM  
Anonymous Anonüümne said...

kusemees oli see viimane

8:56 PM  
Anonymous Anonüümne said...

:D kindlasti tahaks keegi enda autole nr 002HUI :) aga minu teada pole nr 000 olemas.

9:05 PM  
Blogger Crazy Frog. said...

hehe
mõnus viis nolifida imo. siis koju jõudes enam nolifida ei viitsi ja saad muud kasulikku teha:)

aga väga hea..sel juhul algavad 001 otsingud.

10:10 PM  
Blogger micmite said...

ma olen ka kindlalt mängus, koha hakkan numbreid vahtima.

4:27 PM  
Blogger Crazy Frog. said...

andke enda edusammudest teada, kes osalevad;)
ma jätkuvalt mitte millegi peal.

4:59 PM  
Anonymous Anonüümne said...

see asi innustas vist mind,täna nägingi kauaoodatud 018 ära :P

8:21 PM  

Postita kommentaar

<< Home